De snor en co

SanMark.

Well-known member
Het was ook prettig geweest als er iemand met een kleurtje had gezeten die het met Derksen eens was geweest. Nu was het even Derksen bashen om zijn woorden dat die zoveel pijn doen bij de zwarte gemeenschap.

Of zij het monopoly hebben over wat wij wel en niet mogen zeggen. Nederland is een stuk groter dan alleen de randstand mengelmoes waar de meeste van deze problemen zich afspelen, optieven met dat eeuwige slachtoffer gejank.
 

Susaa

Well-known member
Of zij het monopoly hebben over wat wij wel en niet mogen zeggen. Nederland is een stuk groter dan alleen de randstand mengelmoes waar de meeste van deze problemen zich afspelen, optieven met dat eeuwige slachtoffer gejank.

De gewesten Holland hebben Nederland groot gemaakt.
 

Mario

Well-known member
Dit zou wel eens het einde van het programma kunnen zijn. Niet vanwege de commotie, maar door het gedrag van Genee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit zou wel eens het einde van het programma kunnen zijn. Niet vanwege de commotie, maar door het gedrag van Genee.

Mwa die kan Derksen ook gewoon op TV nog terugkaatsen. Het is even afwachten. Misschien was dit ook deels wel geregisseerd, je weet het nooit met VI.
 

Mario

Well-known member
Waarschijnlijk was het in opdracht van de Mol, maar je had niemand aan tafel moeten zetten, en zeker geen 3e keus. Had het er gewoon even 10 minuten over gehad, en dan verder zoals normaal. Dit was echt tenenkrommend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het gewoon een investering is in de toekomst van het programma. Je kan beter vijf kwartier een kut programma maken waardoor de opinie weer rustiger wordt en dat je na de zomer weer verder kan. Na twee maanden is het wellicht weer minder een probleem te adverteren.
 

Makanaky

Well-known member
Maduro zat bij NPO1, die had wel een sterk verhaal moet ik zeggen.
Die praat doorgaans niet zo intelligent over voetbal. Bedroevende analist komt verrassend goed uit de hoek.
7e keus, want niemand anders die aan tafel wilde komen zitten.
Snap ik, maar Boussata is toch geen onbeschreven blad in de media? Als programmamaker wéét je dat dit ging gebeuren. Sinouh of Mo Allach niet benaderd?
 
Bovenaan