De snor en co

De Groene Scout

Well-known member
Gewoon een spel voor de kijkcijfers. Komend weekend komt er een opening en 'cliff-hanger' dat het misschien toch doorgaat en dat NL het maar moet ontdekken maandag. Maandag dan weer 1,5 miljoen nieuwsgierigen en gaan ze vrolijk verder en staan ze opnieuw bovenaan in de kijk-cijfer top 10.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Atreides

Well-known member
Of de heren Gijp en Derksen bij het standpunt blijven is altijd de vraag.

Maar wie goed naar de ogen van Gijpie en de Snor heeft gekeken kan zien dat de hele kwestie ze heel zwaar valt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een spel voor de kijkcijfers. Komend weekend komt er een opening en 'cliff-hanger' dat het misschien toch doorgaat en dat NL het maar moet ontdekken maandag. Maandag dan weer 1,5 miljoen nieuwsgierigen en gaan ze vrolijk verder en staan ze opnieuw bovenaan in de kijk-cijfer top 10.

Kan prima. Had dan alleen verwacht dat ze het gewoon tot half negen boven de markt zouden laten hangen.
 

RickPSV

Active member
Zwaar overschat. Let eens op wat ze vraagt ipv naar haar tieten te kijken.

Viel ook zwaar door de mand tijdens de talkshow met Genee.

Doorvragen heeft ze nog nooit van gehoord. Hendriks heeft zich voorbereid en vuurt die vragen af. Anticipeert totaal niet op de antwoorden.

Ik zal denk ik niet snel naar haar tieten kijken als homo zijnde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zal denk ik niet snel naar haar tieten kijken als homo zijnde.

Dan heb je dus geen excuus om niet in te zien dat ze helemaal niet zoveel kan. Ik vind er overigens niet ongeschikt voor de voetbalavondjes presenteren, maar VI is een ander niveau.
 

gevegt

Well-known member
Of de heren Gijp en Derksen bij het standpunt blijven is altijd de vraag.

Maar wie goed naar de ogen van Gijpie en de Snor heeft gekeken kan zien dat de hele kwestie ze heel zwaar valt.
Hun houding jegens Genee was vrij duidelijk.
Werk aan de winkel voor de Mol om ze weer aan tafel te krijgen.
 

SanMark.

Well-known member
In principe was Genee vooral Genee. Was dat er wat figuren met een ander geluid aan tafel zouden zitten al met Derksen afgestemd en bij Gijp bekend. Dus dat Genee prikkelend was en dat Derksen tegengeluid aan tafel had, was toch geen verrassing. Genee had uiteraard wel wat meer kunnen blijken dat hij onderdeel was van het gebeuren en er misschien iets minder afstand van nemen, maar Gijp en Derksen reageren wel weer vrij gevoelig.
Hij had ook best wel kritisch mogen zijn om het hele woke verhaal en het zeuren om de pijn van donkere mensen, en een verfrissende tegengeluid van andere donkere mensen was ook prima geweest want er zijn er ook genoeg die het prima vinden wat Derksen heeft gezegd.

Het was totaal eenzijdig waar Derksen moest hangen en waar Genee , maar 1 kant op kritisch was en dan ook nog veelvuldig Derksen onderbrak. Met zijn maar Johan wij zijn wit, dat kunnen we niet weten/voelen.
 

SanMark.

Well-known member
Zo zie ik het ook. Ze hebben de afgelopen jaren toch ook vaker ruzie gehad en in emotie gezegd dat het klaar was? Waait wel weer over en na de zomer zitten ze er weer. De centjes zijn toch belangrijk.
Tussen woorden/ruzie hebben en je totaal verraden voelen zit nog wel een verschil.

Wat boeit Derksen die centen nu.
 
Bovenaan