De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

erka

Well-known member
Klopt, ik maak gevegt al jarenlang voor van alles en nog wat uit ?n andersom, maar daar wordt terecht niks aan gedaan. Sinds HSV op haar eigen niveau speelt, is het wel beter geworden trouwens.

JMD

Well-known member
Ook raar trouwens wanneer je van hem niets hoort, wanneer dvk-leden de meest waanzinnige scheldwoorden, insinuaties en ander onfatsoen naar de kop geslingerd krijgen van figuren als bv SanMark, Kip, JMD, erka of JFK . Dan wordt niet op een correctie aangedrongen.
Wat ben je toch ook verschrikkelijk schijnheilig. Jij maakt zelf anderen ook uit voor alles en nog wat. Maar o wee als anderen wat zeggen, dan gaan we jankend naar mama toe, krijsend over 'zoveel onrecht'.
'En ze willen mijn geliefde zaterdag afpakken, ze moeten altijd ons hebben, iedereen is tegen mij, niemand deelt mijn mening en dat betekent dus dat de heeeeeeeele wereld gek is, maar ik zeker niet, en ik wil niet dat mijn club om 15.30 voetbalt, want dan kan ik niet naar mijn cluppie kijken, want om 17.15 mag ik niet meer alleen over straat.... Boehoehoe, het is allemaal zo oneerlijk.'

Atreides

Well-known member
Waarmee dus bevestigd wordt wat ik zei.

Ik heb met smart uitgekeken naar onderstaande, lekker met wat chips, borrelnootjes en een glas cola uit een goed jaar:

meest waanzinnige scheldwoorden, insinuaties en ander onfatsoen naar de kop geslingerd

Je begrijpt dat ik vies teleurgesteld ben. De juf van de peuterspeelzaal raakt hier nog niet van van de leg.

JMD

Well-known member
Voornaamste probleem is de verbouwing volgens mij. Verliezen ze wel de mooie derby's.
Dat eerste wordt volgens mij nu als makkelijk excuus gebruikt. Ja, ze zijn aan het verbouwen. Dat klopt. Maar eerder in het seizoen hoorde je SJC ook al klagen dat ze geen ruimte hadden om op zaterdagmiddag te spelen, en nu staat ineens de derby tegen Quick Boys van volgende week gewoon op zaterdag 14.30.

Unregistere

Well-known member
Ik heb dat complex gezien en kan me ergens wel voorstellen dat het lastig is als ze straks nog meer aan het verbouwen zijn. Maar kan prima een makkelijk excuus zijn hoor. Wellicht valt het sportief gezien tegen of hadden ze meer financieel voordeel verwacht van de derby's? Of ze deden het echt puur voor Noordwijk en verwachten dat die kampioen worden, zodat die pot wegvalt.

Deathprod

Well-known member
‘Promotie/degradatie Eerste Divisie en Tweede Divisie voor lange tijd bevroren’

Er lijkt ook de komende jaren geen promotie/degradatie plaats te gaan vinden tussen de Eerste Divisie en de Tweede Divisie. Dat blijkt uit stukken van de KNVB. ,,Het voorstel is om een langere periode van bevriezing van de P/D-regeling tussen de eerste en twee divisie aan te houden wanneer in het najaar van 2019 geen breed draagvlak aanwezig is.”

https://www.voetbal247.nl/promotie-...e-en-tweede-divisie-voor-lange-tijd-bevroren/

erka

Well-known member
‘Promotie/degradatie Eerste Divisie en Tweede Divisie voor lange tijd bevroren’

Er lijkt ook de komende jaren geen promotie/degradatie plaats te gaan vinden tussen de Eerste Divisie en de Tweede Divisie. Dat blijkt uit stukken van de KNVB. ,,Het voorstel is om een langere periode van bevriezing van de P/D-regeling tussen de eerste en twee divisie aan te houden wanneer in het najaar van 2019 geen breed draagvlak aanwezig is.”

https://www.voetbal247.nl/promotie-...e-en-tweede-divisie-voor-lange-tijd-bevroren/

Onwaarschijnlijke slapjanussen. Doe gewoon vrijwillige promotie. Dan is er toch niks aan de hand?

Bovenaan