De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

Fregge

Well-known member
Er zullen inderdaad ook wel clubs op beide dagen willen voetballen.
Net zo goed als er ook clubs alleen maar zaterdag willen spelen.
Op basis daarvan kun je indelen.

En wat als de ene groep zegt: Wij voetballen op zondag, en de andere zeggen: Wij voetballen op zaterdag. Uiteindelijk moeten die bij elkaar spelen.
 

noordooster

Well-known member
Je wil dus weer lekker een stap terug doen in het Nederlandse voetbal. Goed, weten we dat ook.

Als je een beetje opgelet had, wist je allang hoe ik erover dacht.
En ik zie het herstellen van de gemaakte fouten bij de invoering van de piramide als een stap vooruit.
 

Hankie

Well-known member
Als je een beetje opgelet had, wist je allang hoe ik erover dacht.
En ik zie het herstellen van de gemaakte fouten bij de invoering van de piramide als een stap vooruit.

Dat gaat dus niet gebeuren, probeer nu eens na te denken over hoe de "fouten" hersteld kunnen worden met een echte stap vooruit? En niet te blijven hangen met vroeger was het beter.
 

Batigoal

Well-known member
ik weet niet of het van kralinger mag :
ja want er is maar 1 doel.
de aantrekkingskracht en de overmacht van het zaterdagvoetbal moet gebroken worden

Ik kom al mijn hele leven bij een zaterdagclub, dus misschien moet je je horizon eens verbreden en je openstellen voor andere meningen. Zoals dat je moet beseffen dat niet iedere zaterdagfan de "zaterdag als speeldag" tot de heilige graal heeft verklaard. Of RVVH nou op zaterdag of zondag, 2e divisie of 2e klasse speelt; ik kom toch wel. En met mij velen. Flexibiliteit mag je als organisatie in 2018 best hebben en zeker als het daarmee een groter goed dient.
 

noordooster

Well-known member
Over wat stappen vooruit zijn verschillen we van mening.
Wanneer clubs aangeven niet op zondag te willen voetballen zou ik daar niet aan voorbij willen gaan.
 

noordooster

Well-known member
Afgezien van voorwaarden om mee te doen in de JL, van licentievoorwaarden , promotieplicht enz., denk ik dat er een soort van compromis van de tekentafel gaat rollen.
Beloftenteams eruit, dat willen nagenoeg alle amateurs nl.
En iets als wat MSC voorstelde en wat in de tweede divisie gaande is. Wat niet mijn eerste keuze zou zijn, maar er zijn ook slechtere idee?n mogelijk :
Zaterdagverenigingen moeten akkoord gaan met gemengde competities, die ze liever niet willen en wellicht met het feit dat allemaal wedstrijden een verschillende aanvangstijd krijgen.
Zondagverenigingen moeten akkoord gaan met zaterdag als speeldag bij zo-za wedstrijden, maar mogen dan wel spelen tegen zaterdagverenigingen, wat ze kennelijk graag willen, zo-zo wedstrijden blijven op zondag.
MSC stelde voor thuis- en uitwedstrijden van zaterdagverenigingen om 14.30 uur te laten beginnen, iets wat in de tweede divisie ook bepleit en deels geregeld wordt. Dat zou om diverse redenen een goede zet zijn, maar van der Zee gaf aan " daar nog naar te willen kijken "
 

Joost

Well-known member
Afgezien van voorwaarden om mee te doen in de JL, van licentievoorwaarden , promotieplicht enz., denk ik dat er een soort van compromis van de tekentafel gaat rollen.
Beloftenteams eruit, dat willen nagenoeg alle amateurs nl.
En iets als wat MSC voorstelde en wat in de tweede divisie gaande is. Wat niet mijn eerste keuze zou zijn, maar er zijn ook slechtere idee?n mogelijk :
Zaterdagverenigingen moeten akkoord gaan met gemengde competities, die ze liever niet willen en wellicht met het feit dat allemaal wedstrijden een verschillende aanvangstijd krijgen.
Zondagverenigingen moeten akkoord gaan met zaterdag als speeldag bij zo-za wedstrijden, maar mogen dan wel spelen tegen zaterdagverenigingen, wat ze kennelijk graag willen, zo-zo wedstrijden blijven op zondag.
MSC stelde voor thuis- en uitwedstrijden van zaterdagverenigingen om 14.30 uur te laten beginnen, iets wat in de tweede divisie ook bepleit en deels geregeld wordt. Dat zou om diverse redenen een goede zet zijn, maar van der Zee gaf aan " daar nog naar te willen kijken "

Wat is daar voor de zaterdagverenigingen een compromis aan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De piramide

Dat ze tegen zondagsverenigingen moeten spelen. Degene die zich het meest onredelijke opstelt, die heeft tenslotte het meeste weg te geven.
 

Hankie

Well-known member
Over wat stappen vooruit zijn verschillen we van mening.
Wanneer clubs aangeven niet op zondag te willen voetballen zou ik daar niet aan voorbij willen gaan.
Ik wil mijn crypto's ook niet opgeven aan de belasting maar dat moet wel. Dat komt doordat er regelgeving is. Als er een regelgeving komt dat er ook op zondag gespeeld moet worden heb je je daar aan te houden of doe je niet meer mee. Al die compromissen zoeken werkt niet er zal altijd een instantie moeten zijn die de regels bepaald.
 

noordooster

Well-known member
Ik moet opeens denken aan het spelletje 1 tegen 100 .
Neem me niet kwalijk, ik ga ditmaal niet steeds uitleggen in welk opzicht ik het wel of niet met je eens ben.
NB: Ik gaf ook slechts aan wat ik verwacht dat er van de tekentafel zal rollen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ik wil mijn crypto's ook niet opgeven aan de belasting maar dat moet wel. Dat komt doordat er regelgeving is. Als er een regelgeving komt dat er ook op zondag gespeeld moet worden heb je je daar aan te houden of doe je niet meer mee. Al die compromissen zoeken werkt niet er zal altijd een instantie moeten zijn die de regels bepaald.

Bij mij staat statutair vast dat ik geen belasting betaal. Dus bij mij grijpt de belastingdienst gewoon mis.
 

JMD

Well-known member
Nog twee keer gedaan maar ik zie 'm niet.

Zaterdagclubs blijven op zaterdag om 14:30 spelen.

Wat is dan nu het exacte compromis?

Dat ze tegen enge zondagclubs moeten spelen. Dat zijn allemaal enge mensen met wie je niks te maken wilt hebben. Liever blijf je met je eigen kliekje bij elkaar en hou je de boze buitenwereld buiten.
 
Bovenaan