De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

JMD

Well-known member
Dat ligt niet aan jou. Het waren posts die niet inhoudelijk bijdroegen aan de discussie, maar puur (onterecht) zeuren waren. En hij noemt gelijk mensen die het niet met hem eens zijn zagerdaghaters en Christenhaters. Wat natuurlijk onzin is.

Zijn vocabulaire is dus niet breder geworden in 1 week...
 

noordooster

Well-known member
Ik generaliseer, Joost, om het maar even duidelijk te maken. Ik kan niet zeggen dat FC Lienden een uitzondering op de regel is bij de zondagclubs, omdat zij net wat meer toeschouwers hebben dan pak 'm beet SC Genemuiden...
Hosternokke, moet dit nu nog duidelijker? Dat ik nog de statistieken opzoek, ook. Ik lijk wel gek. CONCLUSIE: Zondag is niets, zaterdag is alles.

ZATERDAGCLUBS WILLEN GEEN ZONDAGCLUBS IN DE COMPETITIE

De volgende reactie zal zijn dat deze cijfers niet kloppen omdat zaterdagclubs de aantallen altijd veel te hoog opgeven . :eek:mg:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De volgende reactie zal zijn dat deze cijfers niet kloppen omdat zaterdagclubs de aantallen altijd veel te hoog opgeven . :eek:mg:

Wat maakt het uit hoeveel mensen er komen kijken? Dat is het punt. Het gaat om het niveau van het voetbal, niet of club A 1000 man langs de kant heeft en club B 500.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En daarnaast zijn er uiteraard clubs die aantallen te hoog opgeven (nee, ik zeg niet dat de hele zaterdag dat doet of dat het totaal niet op zondag gebeurt). Zolang er geen uniforme manier is om toeschouwersaantallen te meten vergelijk je natuurlijk appels met peren.
 

noordooster

Well-known member
Wat maakt het uit hoeveel mensen er komen kijken? Dat is het punt. Het gaat om het niveau van het voetbal, niet of club A 1000 man langs de kant heeft en club B 500.

Ik kom liever kijken bij een wedstrijd met 1500 man publiek dan bij eentje van hetzelfde niveau met 200 man.
Ik kan me voorstellen dat er meer zijn die er zo over denken.
Voetballers voetballen i.h.a. ook liever in een mooie ambiance.
Niels komt met die aantallen als reactie op een bericht waarin de verschillen worden gebagataliseerd.
 
N

Niels5596

Guest
Wat maakt het uit hoeveel mensen er komen kijken? Dat is het punt. Het gaat om het niveau van het voetbal, niet of club A 1000 man langs de kant heeft en club B 500.

Ja, en nu draai je het weer lekker om. Eerst wordt er gevraagd om toeschouwersaantallen en nu maakt het opeens niet meer uit. Ga jij maar koken ofzo voor je vrouw.

En de toeschouwersaantallen zullen niet altijd kloppen, maar kijk je even mee met de samenvattingen van de wedstrijden? Je kunt sterkte -10 hebben voor je bril, maar ook dan zal iemand zien dat er bij EVV toch echt de helft minder staat dan bij RVVH.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kom liever kijken bij een wedstrijd met 1500 man publiek dan bij eentje van hetzelfde niveau met 200 man.
Ik kan me voorstellen dat er meer zijn die er zo over denken.
Voetballers voetballen i.h.a. ook liever in een mooie ambiance.
Niels komt met die aantallen als reactie op een bericht waarin de verschillen worden gebagataliseerd.

Voetballers voetballen voor de poen of denk je nu echt dat iemand 4x in de week graag anderhalf uur ( enkele reis) in de auto zit om te kunnen voetballen ? En of het zo prettig spelen is bij het doorgesnoven publiek langs de lijn van de grefo clubs.

Alles voor het(zwarte) geld zullen we maar zeggen.
 

noordooster

Well-known member
Hahaha, noord-ooster je had gelijk! +1

:eek:mg:

Dit is toch erg?!

Wen er maar aan.
Zo gaat dat hier. :eek:mg:

En wat vervolgens natuurlijk ook komt is dat zaterdagclubs het zo goed doen omdat ze zwart betalen met zwart geld :eek:mg:
( zie boven )
Terwijl ik altijd dacht dat die clubs domweg misschien ook wel meer te besteden hebben vanwege hogere inkomsten uit recettes en kantine en vanwege betere sponsoren. :eek:mg:

En daarop krijg je dan weer te horen dat dat niet klopt , maar dat zaterdagclubs niks aan jeugdopleiding doen en zondagclubs alle geld daar in steken. :eek:mg:
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Zo jammer dit. Ging het eindelijk even over een serieus voorstel van MSC zit die ban van Niels erop en wordt het weer schreeuwen over en weer.
Ik laat het even lopen; kom wel een keer terug als Niels er definitief af is gegooid; want met zijn postgedrag is dat een kwestie van tijd.

Groeten...
 

Joost

Well-known member
Goh, dat je dat kunt zien vanuit jouw huiskamer, TukkerVoetbal.

Joost, even ter vergelijking:
Zaterdagtoeschouwers:
Spakenburg: 1600, 1900, 2500
Quick Boys: 1900, 2200, 2300
IJsselmeervogels: 1900, 2000, 2400
GVVV: 1000, 1200, 1300
HHC Hardenberg: 1300, 1100, 1300
Kozakken Boys: 1100, 1100, 1400
Rijnsburgse Boys: 1200, 1300, 1300
SC Genemuiden: 900, 800, 700
Sparta Nijkerk: 700, 900, 900

Zondagtoeschouwers:
Koninklijke HFC: 400, 500
FC Lienden: 800, 700
AFC: 400, 300 :eek:mg:
De Dijk: 300 :eek:mg:
TEC: 700, 500
EVV: 150, 200
Juliana '31: 300
OJC Rosmalen: 300, 450
HSC '21: 450, 500
Ik generaliseer, Joost, om het maar even duidelijk te maken. Ik kan niet zeggen dat FC Lienden een uitzondering op de regel is bij de zondagclubs, omdat zij net wat meer toeschouwers hebben dan pak 'm beet SC Genemuiden...
Hosternokke, moet dit nu nog duidelijker? Dat ik nog de statistieken opzoek, ook. Ik lijk wel gek. CONCLUSIE: Zondag is niets, zaterdag is alles.

ZATERDAGCLUBS WILLEN GEEN ZONDAGCLUBS IN DE COMPETITIE

Hoofdklasse Niels, Hoofdklasse.
 
N

Niels5596

Guest
Koekoek! Hahaha wat ben jij van het padje af

Inderdaad. Dat heb je goed gezien. Jij bent zeker PIO? Jij hebt het topic hier niet gevolgd, dus houd maar heel erg snel je mond dicht. Ik word puur geband omdat ik hier in m'n eentje (en gelukkig nog hulp soms van noord-ooster, maar die laat ik hier buiten) probeer actie te voeren tegen een mix van zaterdag en zondag. En ik was aan de winnende hand in de discussie. En dan wordt er "opgeschoond"? Ja daaahaaag. Noord-Korea noem ik dit. Gewoon christenpesten en geweldloze christenvervolging. Allemaal vieze, vuile D66-stemmers hier.

Ja, Hankie...ik word geband vanwege "grof taalgebruik". Waar blijft de ban voor JMD en SanMark.? Die was er niet!!! Complete bullshit. Meten met twee maten en vriendjespolitiek.

Schaamt u!
 

SanMark.

Well-known member
Inderdaad. Dat heb je goed gezien. Jij bent zeker PIO? Jij hebt het topic hier niet gevolgd, dus houd maar heel erg snel je mond dicht. Ik word puur geband omdat ik hier in m'n eentje (en gelukkig nog hulp soms van noord-ooster, maar die laat ik hier buiten) probeer actie te voeren tegen een mix van zaterdag en zondag. En ik was aan de winnende hand in de discussie. En dan wordt er "opgeschoond"? Ja daaahaaag. Noord-Korea noem ik dit. Gewoon christenpesten en geweldloze christenvervolging. Allemaal vieze, vuile D66-stemmers hier.

Schaamt u!

Je was niet aan de winnende hand.
 
N

Niels5596

Guest
Hoofdklasse Niels, Hoofdklasse.

Ik ga het nier weer opzoeken, maar het zal zoiets zijn van:
Noordwijk 500
Ter Leede 400
RVVH 500
Genemuiden 800
Sparta Nijkerk 700

Juliana '31 150
OJC Rosmalen 200
GOES 200
Halsteren 150
EHC 250

Dat noem ik wel significant. Meer dan 100 procent!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Dat heb je goed gezien. Jij bent zeker PIO? Jij hebt het topic hier niet gevolgd, dus houd maar heel erg snel je mond dicht. Ik word puur geband omdat ik hier in m'n eentje (en gelukkig nog hulp soms van noord-ooster, maar die laat ik hier buiten) probeer actie te voeren tegen een mix van zaterdag en zondag. En ik was aan de winnende hand in de discussie. En dan wordt er "opgeschoond"? Ja daaahaaag. Noord-Korea noem ik dit. Gewoon christenpesten en geweldloze christenvervolging. Allemaal vieze, vuile D66-stemmers hier.

Ja, Hankie...ik word geband vanwege "grof taalgebruik". Waar blijft de ban voor JMD en SanMark.? Die was er niet!!! Complete bullshit. Meten met twee maten en vriendjespolitiek.

Schaamt u!

Je wordt niet geband om je mening, dan had o.a. Noord-Ooster er ook afgelegen, wat niet het geval is. Je was de discussie niet aan het winnen en de ban was voor meerdere reden, een optelsom zeg maar...

Oh, en ik heb nooit in mijn leven D'66 gestemd.
 
N

Niels5596

Guest
Je was niet aan de winnende hand.

Wel.

Leg maar uit. Wat spreekt er nu tegen een Zaterdag- en Zondagtopklasse. De drogredenen:
1) Het is ouderwets - terug in de tijd. Dat kan helemaal niet.

Tja....

Kom maar op.

Zaterdag- en Zondagtopklasse is de beste oplossing voor nu. Zonder beloften en zonder verplichte promotie. Ben het wel eens met een andere gebruiker hier die zei dat je vrijwillige promotie hebt en dat de nummers 2 of 3, in geval van weigering van de kampioen, toch kunnen promoveren.
 

Hankie

Well-known member
Inderdaad. Dat heb je goed gezien. Jij bent zeker PIO? Jij hebt het topic hier niet gevolgd, dus houd maar heel erg snel je mond dicht. Ik word puur geband omdat ik hier in m'n eentje (en gelukkig nog hulp soms van noord-ooster, maar die laat ik hier buiten) probeer actie te voeren tegen een mix van zaterdag en zondag. En ik was aan de winnende hand in de discussie. En dan wordt er "opgeschoond"? Ja daaahaaag. Noord-Korea noem ik dit. Gewoon christenpesten en geweldloze christenvervolging. Allemaal vieze, vuile D66-stemmers hier.

Ja, Hankie...ik word geband vanwege "grof taalgebruik". Waar blijft de ban voor JMD en SanMark.? Die was er niet!!! Complete bullshit. Meten met twee maten en vriendjespolitiek.

Schaamt u!
Ik heb het zeker wel gevolgd, ik kan lezen zonder te reageren. En was zeker niet aan de winnende hand. Je hebt 1 standpunt en er is geen discussie mogelijk. Er zijn over en weer beledigen gemaakt. Als je wilt weten waarom jij wel en zij niet gebanned zijn kun je dat op een nette en christelijke manier vragen.
 
Bovenaan