De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan lees je niet goed. Het is omdat jij dezelfde mening over zaterdag/zondag hebt als Niels.

Als het om die mening zou gaan, dan zou jij ook geband worden, maar dat is dus totaal niet aan de orde.
 

noordooster

Well-known member
En welke redenen dan? Schelden? Is al afgevinkt, want JMD en SanMark. deden dat ook. En niet normaal discussie kunnen voeren? Dat doen jullie. Jullie kunnen telkens maar geen antwoord geven op de vraag wat er tegen een Zaterdag- en Zondagtopklasse spreekt. En ik heb de negatieve punten van een mix allang opgenoemd. Dat noem ik gewoon discussie voeren. Dat is dus geen argument.

Dit is meten met twee maten Kralinger, blijf in Schotland alsjeblieft.

Over die zaterdag- en zondagtopklasse:
IK zag vaak de volgende soort antwoorden :
Dan ben je tegen vooruitgang.
Dan ben je een ouderwetse oude lul.
Dat zou slecht zijn voor het Nederlands voetbal i.h.a. , dat internationaal in een dal zit.
Dan heb je minder derby's op zaterdagavond enz. enz.

Naar mijn idee zit het zondag-amateurvoetbal op veel gebieden in de problemen ( naar za. overstappende clubs en voetballers, dalende aantallen toeschouwers, dalende inkomsten, geen representatieve tweede elftallen enz. )
Met een jaloerse blik wordt gekeken naar het zaterdagvoetbal waar dat niet of veel minder aan de hand is.
En dat veel van die clubs ook nog voortkomen uit de prot. chr. traditie, dat vinden velen ook erg.
Dus wil men dat de neergang van het zondagvoetbal gestopt wordt en dat dat ten koste gaat van het zaterdagvoetbal vindt men zachtjes gezegd , geen punt.

Maar zo'n antwoord zul je hier dus nooit lezen.
 

SanMark.

Well-known member
Niels was wel aan de winnende hand.
.


Winnende hand ? Hij was alleen maar aan het schreeuwen en niet voor rede vatbaar over andere argumenten.

Hier word van alles aangedragen en waar kom jij dan mee ? Hier laat ik het dan maar bij.
Als je volkomen vast bent geluld .
Omdat j
 

SanMark.

Well-known member
Over die zaterdag- en zondagtopklasse:
IK zag vaak de volgende soort antwoorden :
Dan ben je tegen vooruitgang.
Dan ben je een ouderwetse oude lul.
Dat zou slecht zijn voor het Nederlands voetbal i.h.a. , dat internationaal in een dal zit.
Dan heb je minder derby's op zaterdagavond enz. enz.

Naar mijn idee zit het zondag-amateurvoetbal op veel gebieden in de problemen ( naar za. overstappende clubs en voetballers, dalende aantallen toeschouwers, dalende inkomsten, geen representatieve tweede elftallen enz. )
Met een jaloerse blik wordt gekeken naar het zaterdagvoetbal waar dat niet of veel minder aan de hand is.
En dat veel van die clubs ook nog voortkomen uit de prot. chr. traditie, dat vinden velen ook erg.
Dus wil men dat de neergang van het zondagvoetbal gestopt wordt en dat dat ten koste gaat van het zaterdagvoetbal vindt men zachtjes gezegd , geen punt.

Maar zo'n antwoord zul je hier dus nooit lezen.


Die hebben we alleen nog maar een keer of 20 van jou gelezen ja, de rest heeft daar een wat andere mening over. De zogenoemde zaterdaghaters. ( welk lulletje rozenwater heeft dat ooit bedacht) De zaterdaghaters kijken net wat normaler tegen deze discussie aan.
 

noordooster

Well-known member
Ah, Niels is weer snel verwijderd.
Dat had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht.
Neemt niet weg dat die jongen vele goede idee?n heeft en dat ik het jammer vind dat die hier niet meer te lezen zijn.
 

noordooster

Well-known member
Ah dat zijn de laatste stuiptrekkingen, dan zijn de argumenten op dan gooi je het maar op de spelling. Dat is wel een hele oude truc.

Het is net als begrijpend lezen ( sic. SanMark ) ook een vak op school.
Alleen al het noemen van " laatste stuiptrekkingen" of "keer of 20 " geeft aan hoe jij hier post.

Maar laten we het weer over de piramide hebben.
Hoe denk jij eigenlijk over het mixen van de hoogste amateurniveau's, dat zou ik van jou wel eens willen weten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ah, Niels is weer snel verwijderd.
Dat had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht.
Neemt niet weg dat die jongen vele goede idee?n heeft en dat ik het jammer vind dat die hier niet meer te lezen zijn.

Hij had geen idee?n, hij had exact ??n mening.
 

gevegt

Well-known member
Nu het duidelijk is dat de FIFA erg onduidelijk is of een 'open piramide' verplicht is, vraag ik me af wat de voordelen zijn.
Zelf zie ik maar 1 voordeel en dat is dat de belofteteams tegen meer weerstand kunnen spelen.
Wat zie ik over het hoofd?
 

Forza AZ

Well-known member
Nu het duidelijk is dat de FIFA erg onduidelijk is of een 'open piramide' verplicht is, vraag ik me af wat de voordelen zijn.
Zelf zie ik maar 1 voordeel en dat is dat de belofteteams tegen meer weerstand kunnen spelen.
Wat zie ik over het hoofd?

Spanning in de competities, en dan vooral in de Eerste Divisie. Zonder (mogelijke) degradatie gaat het onderin al snel nergens meer om.
 
Bovenaan