De klassieker.

De klassieker.

  • Ajax wint maar makkelijk gaat het niet

    Stemmen: 2 18,2%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Afstraffing voor Feyenoord

    Stemmen: 5 45,5%
  • Feest voor de kameraden

    Stemmen: 1 9,1%
  • gestaakt omdat de VAR er niet uit komt

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Feyenoord is een club voor Masochisten. Wil je daar niet aan meedoen wordt je maar voor PSV.
 

Ska P 187

Well-known member
Die van het leven houdt, dat wel. Al is het maar een spelletje, als je dan toch iets in je leven slecht moet hebben doe dan maar voetbal.



Ipv je wijf ofzo.
 

De Wolf

Well-known member
Ik weet niet hoe het bij andere clubs in Nederland is maar voor sommige Feyenoordsupporters kan je zelfs spreken van een religie zo intens beleven ze het voetbal.
 

De Wolf

Well-known member
Wat een onzin.

Ik heb een hekel aan dit soort gasten. Dan heb ik het niet over de Erka's die geen zin meer hebben om naar het stadion omdat het niet meer om aan te gluren is, maar die gasten die helemaal stoppen met hun club.
En betreft verliezen van Ajax, die gasten van NAC of Sparta blijven ook achter hun club staan wanneer ze verliezen van Feyenoord. Die paar keer dat ze wel winnen vieren ze gewoon een feestje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb een hekel aan dit soort gasten. Dan heb ik het niet over de Erka's die geen zin meer hebben om naar het stadion omdat het niet meer om aan te gluren is, maar die gasten die helemaal stoppen met hun club.
En betreft verliezen van Ajax, die gasten van NAC of Sparta blijven ook achter hun club staan wanneer ze verliezen van Feyenoord. Die paar keer dat ze wel winnen vieren ze gewoon een feestje.

Dan heb je dus een hekel aan mij. Door verschillende omstandigheden ben ik helemaal klaar met Feyenoord. Dit is mijn laatste jaar als seizoenkaarthouder en ik ben nog aan het twijfelen of een seizoenkaart voor Excelsior daarvoor in de plaats komt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik snap dat echt totaal niet, hoe de fuck kun je een voetbalclub inruilen? De WK finale van 2010 is qua spanning wat ik bij elke wedstrijd van Heerenveen heb, ook voor de pot van morgen. Daar kan ik niks aan doen, dat zit er gewoon in.

Maar jij kunt dat dus inruilen voor Excelsior? Dat je ineens niks meer om Feyenoord geeft? HOE DAN?!?!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap dat echt totaal niet, hoe de fuck kun je een voetbalclub inruilen? De WK finale van 2010 is qua spanning wat ik bij elke wedstrijd van Heerenveen heb, ook voor de pot van morgen. Daar kan ik niks aan doen, dat zit er gewoon in.

Maar jij kunt dat dus inruilen voor Excelsior? Dat je ineens niks meer om Feyenoord geeft? HOE DAN?!?!

Verschillende factoren dus.

- De zogenaamde modernisering gaan ten koste van onze clubcultuur. Feyenoord is aan het veranderen in een afstandelijk bolwerk.
- Besloten trainingen zullen zo nu en dan best nodig zijn, maarde huidige frequentie slaat gigantisch door.
- Ondanks die modernisering en besloten trainingen verandert er niets op het veld. Dezelfde kansloze spelers mogen elke keer weer met dezelfde kansloze tactiek aan de aftrap verschijnen.
- Het voetbal is daardoor zo ontzettend saai dat ik me elke week weer afvraag waarom ik er naar zit te kijken. Voetbal = amusement, toch? Bij Feyenoord niet. Al jaren niet.
- Prijzen pakken is leuk, maar een beker als compensatie voor een heel jaar zaaddodend voetbal, daar doe ik het niet voor.
- Ik moet inmiddels kotsen van het stadiondossier. Het gebrek aan communicerend vermogen tussen alle partijen is te g?nant voor woorden.
- Dat geldt trouwens ook voor alle media optredens van onze clown van een algemeen directeur. Een of andere headhunter vond het een strak plan om met hem aan te komen zetten. Maar waarom? Robert Eenhoorn stond ook te trappelen.
- En de beleving in het stadion dan? Zullen ongetwijfeld mensen zich afvragen. Simpel: die is er niet. Het Legioen is met pensioen. Het is saai in de Kuip. Mat. Tam.
- Komt nog eens bij dat ik ook wel klaar ben met het totale gebrek aan sociale vaardigheden bij een groot deel van mijn medesupporters. Ik kots bijvoorbeeld op liedjes over Nouri. En nee het is geen enkeling. En sociale controle is er al helemaal niet.
- Ik schaam me tegenwoordig vaak Feyenoordfan te zijn. Zo waren we laatst op de terugweg van Heerenveen - Feyenoord en hoe onze medesupporters zich gedroegen bij de KFC langs de snelweg was te g?nant en te asociaal voor woorden.
- Ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijn, maar laat een gemiddelde Feyenoordfan raaskallen over het Legioen en je gaat jezelf toch achter de oren krabben. Ondanks bovenstaande punten ook nog.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar volgens mij is mijn punt wel helder. Ik ben er klaar mee.
 

Janssen

Well-known member
Ik snap dat echt totaal niet, hoe de fuck kun je een voetbalclub inruilen? De WK finale van 2010 is qua spanning wat ik bij elke wedstrijd van Heerenveen heb, ook voor de pot van morgen. Daar kan ik niks aan doen, dat zit er gewoon in.

Maar jij kunt dat dus inruilen voor Excelsior? Dat je ineens niks meer om Feyenoord geeft? HOE DAN?!?!

Ik ben tussendoor ook wel eens een jaartje naar Genk gaan kijken ipv Fortuna. Heeft niks te maken met inruilen maar meer met af en toe eens een keer waar voor je geld krijgen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je noemt alleen maar randzaken. Alsof clubliefde afhankelijk is van externe factoren.

Kijk, als Feyenoord nou als een soort franchise zou verhuizen, dan snap ik dat je kapt met je club. Maar al die redenen hierboven niet. Geen sfeer, asosupporters (heeft Excelsior ??k hoor), besloten trainingen, allemaal onzin. Jij bent eigenlijk zo'n fan die bij degradatie zorgt dat de toeschouwersaantallen van een club dalen.

En dan je deadline ook, bizar. Aan het einde van het seizoen zeg je je liefde op :cab:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben tussendoor ook wel eens een jaartje naar Genk gaan kijken ipv Fortuna. Heeft niks te maken met inruilen maar meer met af en toe eens een keer waar voor je geld krijgen.

Prima, ander land en je bent nog altijd Fortuna fan. Fortuna is ?cht kut geweest, Feyenoords grootste ellende is bwv een keer Europees voetbal missen.
 

Hankie

Well-known member
- De zogenaamde modernisering gaan ten koste van onze clubcultuur. Feyenoord is aan het veranderen in een afstandelijk bolwerk. Topsportmentaliteit of nostalgie?
- Besloten trainingen zullen zo nu en dan best nodig zijn, maarde huidige frequentie slaat gigantisch door. Klopt maar dat gezeik over fakkels komt ook mijn neus uit.
- Ondanks die modernisering en besloten trainingen verandert er niets op het veld. Dezelfde kansloze spelers mogen elke keer weer met dezelfde kansloze tactiek aan de aftrap verschijnen. Eens vernieuwing op technisch gebied nodig
- Het voetbal is daardoor zo ontzettend saai dat ik me elke week weer afvraag waarom ik er naar zit te kijken. Voetbal = amusement, toch? Bij Feyenoord niet. Al jaren niet. Zie voorgaande
- Prijzen pakken is leuk, maar een beker als compensatie voor een heel jaar zaaddodend voetbal, daar doe ik het niet voor. Zie voorgaande
- Ik moet inmiddels kotsen van het stadiondossier. Het gebrek aan communicerend vermogen tussen alle partijen is te g?nant voor woorden. Communicatie is ruk, maar simpele zielen die denken dat de Kuip makkelijk gerenoveerd kan worden en winstgevend gemaakt kan worden doen grotere schade
- Dat geldt trouwens ook voor alle media optredens van onze clown van een algemeen directeur. Een of andere headhunter vond het een strak plan om met hem aan te komen zetten. Maar waarom? Robert Eenhoorn stond ook te trappelen. Eenhoorn wilde niet weg bij AZ, de Jong komt op mij goed over zie de tafel van Kees
- En de beleving in het stadion dan? Zullen ongetwijfeld mensen zich afvragen. Simpel: die is er niet. Het Legioen is met pensioen. Het is saai in de Kuip. Mat. Tam. Ook hier blijven hangen in nostalgie, kom eens met andere sfeerverhogende elementen.
- Komt nog eens bij dat ik ook wel klaar ben met het totale gebrek aan sociale vaardigheden bij een groot deel van mijn medesupporters. Ik kots bijvoorbeeld op liedjes over Nouri. En nee het is geen enkeling. En sociale controle is er al helemaal niet.Kansloos 1 van de redenen dat ik geen sk meer heb
- Ik schaam me tegenwoordig vaak Feyenoordfan te zijn. Zo waren we laatst op de terugweg van Heerenveen - Feyenoord en hoe onze medesupporters zich gedroegen bij de KFC langs de snelweg was te g?nant en te asociaal voor woorden. Zie voorgaande
- Ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijn, maar laat een gemiddelde Feyenoordfan raaskallen over het Legioen en je gaat jezelf toch achter de oren krabben. Ondanks bovenstaande punten ook nog. Non argument


Zeg dat gewoon dat je geen sk meer wilt, maar vertel mij niet dat je liefde voor Feyenoord is verdwenen want dat geloof ik niet
 
Bovenaan