De klassieker.

De klassieker.

  • Ajax wint maar makkelijk gaat het niet

    Stemmen: 2 18,2%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Afstraffing voor Feyenoord

    Stemmen: 5 45,5%
  • Feest voor de kameraden

    Stemmen: 1 9,1%
  • gestaakt omdat de VAR er niet uit komt

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Satyr had het ook over stoppen met fan van je club zijn en daar is bij jou dus geen sprake van. Zou je zeggen, ik ben niet meer voor Feyenoord, ik vind het nu een kutclub waar ik niks mee heb en ben nu Excelsior supporter geworden dan zou dat toch wel raar zijn.

Ik ervaar tegenwoordig meer emotie bij wedstrijden van Excelsior. Maar dat kan ook komen omdat zij spelen om niet te degraderen en Feyenoord speelt voor de kat z'n kut.
 

erka

Well-known member
En zo is het ook. Ik vind er bij Feyenoord momenteel geen fuck meer aan. En volgens mij is voetbal kijken nog altijd een hobby. Dus in plaats van me te ergeren besteed ik er nu veel minder tijd aan en ga ik mijn seizoenkaart stopzetten. Ik snap nog steeds niet wat daar mis mee is.

Kijk, dat heb ik nou ook bij Groningen (vorig seizoen al)
 

Pascallovic

Well-known member
Ach, wie zijn anderen hier om te oordelen over een persoonlijke afweging om je seizoenskaart bij Feyenoord op te zeggen, omdat je er eigenlijk niet meer voor je plezier heen gaat? Ik geef je groot gelijk en in de Kuip kom je vast nog wel.
 

Abubakari

Well-known member
Nou ja, Satyr is best duidelijk dat hij het onbegrijpelijk vindt.

Nee toch? Satyr had het over stoppen met fan van je club zijn en daar is bij Jamel dus geen sprake van. Dat Jamel het nu leuker vindt bij Excelsior zegt niet dat hij niks meer met Feyenoord heeft (dat blijft zijn club zegt ie) en dat is niet waar Satyr op reageert, volgens mij.
 

zwammy

Well-known member
Jamel, wanneer gade nou eens mee naar een echte club? Heb je gelijk dat gevoel weer terug wat je eigenlijk bij een club moet voelen :D
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jamel, wanneer gade nou eens mee naar een echte club? Heb je gelijk dat gevoel weer terug wat je eigenlijk bij een club moet voelen :D

Ja, Jozsef vroeg net ook al wanneer we weer een keer naar Excelsior gaan. ;)

Zonder gekheid, NAC zit ook nog steeds in mijn achterhoofd hoor! Ik zal binnenkort eens kijken.
 

Batigoal

Well-known member
Nee toch? Satyr had het over stoppen met fan van je club zijn en daar is bij Jamel dus geen sprake van. Dat Jamel het nu leuker vindt bij Excelsior zegt niet dat hij niks meer met Feyenoord heeft (dat blijft zijn club zegt ie) en dat is niet waar Satyr op reageert, volgens mij.

Ik snap het volledig dat Jamel liever niet naar De Kuip gaat. :duim:
 
Bovenaan