ProRail bedoel je...Mooi dat de NS vanochtend even mee helpt met de staking door het halve land plat te leggen.
Ik weet niet waar de storing lag. Wat ik wel weet dat het een rampweek is. Zondag een machinist aangereden bij Driebergen-Zeist, gisteren de storm, vandaag dit weer. Mijn spoorweghart huilt.ProRail bedoel je...
Er was een sinstoring, dus ProRail. Sowieso liggen grote storingen vaak aan ProRail en niet aan de NS.Ik weet niet waar de storing lag.
Hier hebben we vervelende dassen. Door die beesten rijden er geen treinen meer tussen Workum en Stavoren.
Zal wel Laurens Dassen zijn.
Een dieseltrein komt ook hard aan.Gelukkig is het spoor daar niet geëlektrificeerd.
Een dieseltrein komt ook hard aan.
Trekt hij niets van aan. Trein naar Eindhoven ligt er ook uit.Maar niet met 1.500 kiloVOLT dat dan Dassen raakt.
Is maar de trein naar Eindhoven en Limburg.Toch wel een van de drukste trajecten van het land. Belangrijke verbinding naar/van het zuiden.
Dassen belangrijk traject ja.Toch wel een van de drukste trajecten van het land. Belangrijke verbinding naar/van het zuiden.
En inmiddels ook al een dode...Een dode door treinongeval bij Voorschoten, 19 mensen naar het ziekenhuis
Een passagierstrein kwam vannacht in botsing met een bouwkraan op het spoor.nos.nl