De Groene Scout
Well-known member
En dan volgende week weer het hele streefvervoer op zijn kont.
Gaat wel lekker met het OV.
Had het ook liever anders gezien, maar er is geen andere optie. Zullen waarschijnlijk ook niet de laatste stakingen zijn, word een lange strijd vrees ik.En dan volgende week weer het hele streefvervoer op zijn kont.
Komt omdat acties als vrij reizen voor passagiers door de rechter verboden zijn. Dat wordt nu geframed als geen publieksvriendelijke acties meer mogen voeren. En dat gekut gaat nog maanden zo niet jaren duren.Maar ze hebben vooral degene er mee die niks aan hun CAO kunnen doen. Dat is wel het grote nadeel
Weet ik, maar verder hebben we weinig andere opties.Maar ze hebben vooral degene er mee die niks aan hun CAO kunnen doen. Dat is wel het grote nadeel
Tijd voor een buscombi naar het Openbaar Vervoer !Komt omdat acties als vrij reizen voor passagiers door de rechter verboden zijn. Dat wordt nu geframed als geen publieksvriendelijke acties meer mogen voeren. En dat gekut gaat nog maanden zo niet jaren duren.
Jawel, gewoon de loonsverhoging van 8% accepteren.Weet ik, maar verder hebben we weinig andere opties.
Alleen jammer dat het loon maar een van de vele factoren deze stakingsperiode is. Het gaat ook om zaken als werkdruk en veiligheid.Jawel, gewoon de loonsverhoging van 8% accepteren.
Vind ik best aardig, kreeg ik dit jaar niet namelijk.
Kan niet meer, werkgevers hebben alle voorstellen ingetrokken. Daarnaast gaat het zoals Jef400 ook zegt, niet alleen om het loon.Jawel, gewoon de loonsverhoging van 8% accepteren.
Vind ik best aardig, kreeg ik dit jaar niet namelijk.
Ook bij het streekvervoer of NS?Je zou bijna zeggen dat ik in het ov werk😂
NS, maar in een tak waar ik contacten heb heb met het streekvervoerOok bij het streekvervoer of NS?
Gewoon werken voor je geld!Morgen alweer de zoveelste stakingsdag en nog geen stap verder. Komende 6 weken, nog eens 15 stakingsdagen. Word echt tijd dat de politiek zich er mee gaat bemoeien, al is het maar met een bemiddelaar.
Als ze dat deden was er al 22% verhoging geboden door de werkgevers.Gewoon werken voor je geld!
Wel onder begeleiding, anders wordt er nog een keer extra gekort!Zal ook eens die deuren gaan openzetten op het werk, kijken of wij dan ook wat meer geld krijgen