Mooi uitzicht wel, net als Schin op Geul
Dan ben je in de war, Schin op Geul is geweldig qua uitzicht maar op Klimmen-Ransdaal is geen uitzicht.
Mooi uitzicht wel, net als Schin op Geul
Verbaast me niets. Tochtgat in de middle of nowhere.
Mantgum wordt ook heel goed beoordeeld, maar daar is niet eens een stationsgebouw.
Ik zie dat Dalfsen op de 9e plek staat.
Dan kan ik het niet meer serieus nemen
Ik zie dat Dalfsen op de 9e plek staat.
Dan kan ik het niet meer serieus nemen
Ik wist niet dat ze daar al spoor hebben, laat staan een station.
Ik wist niet dat ze daar al spoor hebben, laat staan een station.
Mijn god, dat stuk in Amsterdam daar hebben ze al tig jaar over gedaan, dat zal dus niet voor 2040 af zijn. Hoewel er nu wel een stuk bovengronds kan lijkt me.1,5 miljard voor het doortrekken van de NZ-lijn naar Schiphol en Hoofddorp... Wordt nog een heel gepuzzel naar het traject lijkt me.
Zouden ze nog wat geld overhebben voor het doortrekken van de NZ-lijn naar Nieuw Vennep en Hillegom??
Verder nog geld voor de 'Oude Lijn' tussen Delft en Schiedam, zou die na jaren dan eindelijk 4-sporig worden?? Is al meer dan 20 jaar de bottleneck in het stuk Leiden - Rotterdam. Eerst liep de bottleneck van Den Haag tot Rotterdam, nu van Rijswijk tot Rotterdam, men is bezig met viersporigheid tot Delft Zuid...
En die zijn ze al aan het aanleggen . Tot Delft zuid (gaat Delft Campus heten) zijn ze het vierspoors aan het maken.Klopt. Wel is de tunnel voorbereid voor twee extra sporen.
Probeer maar eens ruimte te vinden tussen Amsterdam zuid en Schiphol plaza....Mijn god, dat stuk in Amsterdam daar hebben ze al tig jaar over gedaan, dat zal dus niet voor 2040 af zijn. Hoewel er nu wel een stuk bovengronds kan lijkt me.