De hel van het openbaar vervoer

Mario

Well-known member
Voldoende eten en drinken in de trein, dat zal hier dan ook wel een probleempje zijn. Als je in de sprinter vast zit, ook geen WC.
 

erka

Well-known member
Amerikaanse hobbyisten en de Union Pacific hebben samen de grootste stoomlocomotief ooit, de Big Boy, weer rijklaar gemaakt. Er zijn er ooit 25 van gebouwd, 17 zijn gesloopt, 7 staan in musea (en kunnen niet rijden) en eentje stond nog ergens weg te roesten. En nu rijdt die ene weer.

 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Op 28 mei gaan GVB, HTM, RET en de NS de gehele dag staken ivm de pensioenleeftijd. Ik ga er vanuit dat vele mensen op deze thuis werken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op 28 mei gaan GVB, HTM, RET en de NS de gehele dag staken ivm de pensioenleeftijd. Ik ga er vanuit dat vele mensen op deze thuis werken.

Enige voordeel hiervan is dat ze het op tijd aangekondigd hebben en ik dus al vervangend vervoer heb kunnen regelen.
 

Joost

Well-known member
Station Klimmen-Ransdaal is uitgeroepen tot beste station van Nederland!

Daar is buiten twee perrons enkel een monumentaal gebouw waar al jaren een friture in zit. :eek:mg:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Station Klimmen-Ransdaal is uitgeroepen tot beste station van Nederland!

Daar is buiten twee perrons enkel een monumentaal gebouw waar al jaren een friture in zit. :eek:mg:

Mooi uitzicht wel, net als Schin op Geul
 
Bovenaan