Dit zongen de super boeren, Ik heb de hele 2e helft de PSV supporters niet gehoord, op nu na 4x come on PSV.
Zo, die Peters is echt van de wereld.
Oh jee, dat zal er bij de spelers wel inhakken ja. Ik moet dit zelf ook even verwerken.
Wedstrijden win je op de tribune, dat moet je inmiddels toch wel weten?Jammer, ik heb ze toch al een paar keer gehoord hoor. Ik herken de liedjes...
En verder: al zouden ze niet zingen, wat maakt dat uit. De strijd is op het veld, niet op de tribune
Dat zou mooi zijn...Vergeet niet dat je je hoed de lucht in moet gooien na een goal en hoezee moet roepen he![]()
Cocu moet deze week nog hard ingrijpen, anders krijgt hij het niet meer aan de praat.
Wedstrijden win je op de tribune, dat moet je inmiddels toch wel weten?
die gozer achter het goal, die Zoet verteld dat zijn moeder een ziekte heeft. Mag hij aub zijn stembanden kwijt raken en een stadion verbod krijgen voor het leven?
3-5...nou dan JMD.
Wedstrijden win je op de tribune, dat moet je inmiddels toch wel weten?
Oke, oke, je hebt gelijk nu. Maar je bent toch met me eens dat het ook 4-4 had kunnen staan?
Zit die achter de goal van Zoet. Ik dacht het te horen vanaf de hoofdtribune (was te horen bij de centrale camera).
Maar goed, voor de rest met je eens ja.