De Graafschap - PSV

De Graafschap - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    6

JMD

Well-known member
1-3...

Was dat geen overtreding? Eerst gevaarlijk spel, en dan wordt Guardado gehaakt.
 

gevegt

Well-known member
Dat was gewoon een overtreding. Toch mogen de spelers dit zichzelf aanrekenen door niet eerder de aanval af te slaan.
 

JMD

Well-known member
Dat was gewoon een overtreding. Toch mogen de spelers dit zichzelf aanrekenen door niet eerder de aanval af te slaan.

Precies.

In de tweede helft gewoon doorgaan waar je mee bezig was en niet 'het wel geloven'. Is ook leuker voor het kijkspel.
 

gevegt

Well-known member
Nou, ik heb liever dat er straks een tandje bij gezet wordt, want het tempo was nog niet erg hoog.
 

JMD

Well-known member
Ajax na vanavond op +25 qua saldo, PSV stond voor dit duel op +13. Zaak om vanavond toch wel minimaal ook een flinke overwinning te boeken.

Hups PSV!!!
 

erka

Well-known member
*JMD modus* Dit gaat PSV nog verliezen hoor.

Maar echt niet, dat wordt zo gewoon 2-4 en 2-5.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die verdediging van de Graafschap is nog slechter dan die van Roda en geloof me, die was vanavond dra-ma-tisch. Dus die maken zometeen heus nog wel een paar blundertjes hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die verdediging van de Graafschap is nog slechter dan die van Roda en geloof me, die was vanavond dra-ma-tisch. Dus die maken zometeen heus nog wel een paar blundertjes hoor.

Dan wordt het 5-4. Vind ik nog steeds een g?nante nederlaag voor PSV.
 

JMD

Well-known member
Zoet geel voor tijdrekken... Lachwekkend. Sinds wanneer geeft een scheids voor tijdrekken direct geel?

Guardado nu ook...

Nijhuis laat altijd flink doorspelen, maar dan hier geel voor....
 
Bovenaan