De Graafschap - PSV

De Graafschap - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    6

zwammy

Well-known member
Helemaal leuk is dat hij zijn Facebook eraf gehaald heeft maar dit zijn vriendin dus ook heeft gedaan. Jammer want ze zag er niet heel verkeerd uit.
 

Pascallovic

Well-known member
Helemaal leuk is dat hij zijn Facebook eraf gehaald heeft maar dit zijn vriendin dus ook heeft gedaan. Jammer want ze zag er niet heel verkeerd uit.
Ja, dat wordt een tijdje onderduiken voor hem.

Overigens is dit niet de eerste wedstrijd waar het gebeurd dat je iemand in de achtergrond hoort schelden. Wellicht dat een Fox iets met de plaatsing van de microfoons kan doen.
 

JMD

Well-known member
Je gaat sowieso al af dat je dit doet, maar als je vader voorzitter van de supportersvereniging is (en journalist) ga je nog meer af.

Zou me niks verbazen als papa opstapt.
 

zwammy

Well-known member
Misstanden mogen best gehoord worden, alleen moet er harder opgetreden worden tegen zulke misstanden. Iedereen klaagde over het bekertje vorig week bij Roda terwijl dit net zo goed niet thuis hoort op een voetbalveld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Al die beker- en aanstekergooiers in De Kuip afgelopen woensdag verdienen ook een levenslang stadionverbod.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ah, daarom speelt Vitesse voor lege tribunes! Die doen er dus blijkbaar wel wat aan. Hulde!
 

Mario

Well-known member
Wat dan wel weer opvallend is dat niemand in dat vak die gast even tot verantwoording roept. Ik ben geen agressief persoon, maar als ik er naast zou zitten zou ik toch de neiging krijgen om 'm een stomp voor zijn harses te geven. Dit is niet alleen een belediging voor Jeroen Zoet, maar voor iedereen die met deze ziekte in aanraking is geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien dat dat bij De Graafschap nog wel kan. In De Kuip waag ik mij er niet aan. Afgelopen woensdag ontstond er een opstootje tussen mannen op mijn vak (R) en mannen op Jamel en Fabian hun vak (X) en die van R die liepen X op om daar even met de vuisten hun conflict te beslechten. Als je mazzel hebt, dan hebben ze alleen drank achter de kiezen. Ik heb nooit de behoefte om iemand in De Kuip te corrigeren.
 

JMD

Well-known member
Misschien dat dat bij De Graafschap nog wel kan. In De Kuip waag ik mij er niet aan. Afgelopen woensdag ontstond er een opstootje tussen mannen op mijn vak (R) en mannen op Jamel en Fabian hun vak (X) en die van R die liepen X op om daar even met de vuisten hun conflict te beslechten. Als je mazzel hebt, dan hebben ze alleen drank achter de kiezen. Ik heb nooit de behoefte om iemand in De Kuip te corrigeren.

Heb hetzelfde in het Philips Stadion. Jaar of 3 terug zat ik ook ineens zo ongeveer naast een vechtpartij. En ondanks dat je 'Brabantse gemoedelijkheid' (dixit Diederik van Vleuten in de persoon van Eric Gerets bij Studio Spaan) op je af ziet komen denk je toch 'nu maar even niet'.
 

gevegt

Well-known member
Heb hetzelfde in het Philips Stadion. Jaar of 3 terug zat ik ook ineens zo ongeveer naast een vechtpartij. En ondanks dat je 'Brabantse gemoedelijkheid' (dixit Diederik van Vleuten in de persoon van Eric Gerets bij Studio Spaan) op je af ziet komen denk je toch 'nu maar even niet'.

mietje.
 

JFK

Well-known member
CSuY6T4XAAANu7H.jpg


Nou die staat er goed op. Succes met solliciteren.


'Zoet-schreeuwer' is opgespoord en betuigt spijt

De Graafschap heeft de supporter die vreselijke verwensingen naar het hoofd van Jeroen Zoet slingerde tijdens het duel met PSV van afgelopen zaterdag gevonden. Dinsdag kreeg de club beelden in handen waarop de raddraaier te zien was.

'Gisteren (woensdag, red.) heeft er een gesprek plaatsgevonden met deze bezoeker, waarin hij heeft toegegeven de bewuste schreeuwer te zijn', schrijft De Graafschap in een verklaring. 'Deze persoon heeft erg veel spijt van zijn daden en heeft zijn excuses aangeboden.' De dader heeft een voorlopig stadionverbod opgelegd gekregen. Bovendien staat hij open voor een alternatief traject en wil hij meedenken om het roepen van het woord 'kanker' uit de Vijverberg te bannen.

'De Graafschap wil nogmaals benadrukken dat het dergelijk gedrag niet tolereert. De geweldige sfeer in ons stadion mag niet onder sneeuwen door het misselijkmakende gedrag van een of enkele personen', luidt de verklaring.

De Graafschap was in hetzelfde statement ook kritisch op een foto die op social media de ronde deed, met daarop een supporter die werd gezien als dader. 'Uit dat onderzoek bleek dat de bewuste supporter, wiens afbeelding op social media was gezet, weliswaar iets ergs roept, maar niet de verwensingen die iedereen thuis heeft kunnen horen.'

'Wij keuren het ongenuanceerd plaatsen van foto?s van mogelijke daders op social media dan ook ten zeerste af. De gevolgen kunnen erg schadelijk zijn. In deze zaak is volledig onterecht de illusie gewekt dat deze supporter de bewuste schreeuwer richting Zoet was.' De Graafschap strafte eerder deze week al een andere 'schreeuwer', maar dat was niet de man die de vreselijke dingen richting Zoet schreeuwde.


Waarom slaan ze deze gozer gewoon niet even in mekaar?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij het meedenken hoe het woord 'kanker' uit de Vijverberg te bannen kan hij mooi voorstellen zichzelf een langdurig stadionverbod op te leggen.
 
Bovenaan