De Graafschap - PSV

De Graafschap - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    6

JMD

Well-known member
Lijkt me niet dat, hoe klein het stadion ook is, je vanaf de hoofdtribune Zoet kan bereiken.
maar waar die zit maakt niet uit, dat het schandalig en storend is is een ding wat zeker is!

Ik had ook niet specifiek het idee dat het tegen Zoet was. Hoorde zijn naam niet.

De Wijs erin voor Moreno, eredivisiedebuut
 

Janssen

Well-known member
Daar gaat het niet om, het is gewoon vermakelijk. Ik hou van een prachtige sfeer en dan geniet ik nog meer van een wedstrijd. Zoals vandaag bij de Graafschap en woensdag in de kuip. Geeft de wedstrijd extra beleving!

Vermakelijk is het zeker en dan vooral de poging dat in het Engels te doen. Wie laf de Graafschap, wie doe! Wie laf de Graafschap, wie doe!
 

Maasveld

Well-known member
Daar gaat het niet om, het is gewoon vermakelijk. Ik hou van een prachtige sfeer en dan geniet ik nog meer van een wedstrijd. Zoals vandaag bij de Graafschap en woensdag in de kuip. Geeft de wedstrijd extra beleving!
Maar het is natuurlijk puur toeval dat je dit over PSV post? Het had zeker net zo goed een andere club kunnen zijn waar ze niet zoveel liedjes zingen?
 

JMD

Well-known member
Ik zeg wat de Graafschap supporters zongen, want ik vond het grappig. :)

Dat soort gezang hoor je in elk stadion. Het schijnt voor supporters nogal belangrijk te zijn meer te zingen dan de supporters van de tegenpartij.
Maar zij van De Graafschap hebben trommels, dus zijn per definitie niet serieus te nemen.
 

JMD

Well-known member
Zo makkelijk in de 1e helft, zo slecht in de 2e helft. Goed, De Graafschap was ook veel beter na rust, maar dan nog hadden we ze niet in het duel mogen laten terugkomen.
 

Kevah

New member
Dat soort gezang hoor je in elk stadion. Het schijnt voor supporters nogal belangrijk te zijn meer te zingen dan de supporters van de tegenpartij.
Maar zij van De Graafschap hebben trommels, dus zijn per definitie niet serieus te nemen.

Ik hoorde het nu toevallig, het klopt dat het vaker gezongen wordt, maar bij andere clubs hoor je het vaak niet zo duidelijk.
Als supporter wil je je club ondersteunen en een ieder heeft zijn eigen soort ondersteuning.
 
Bovenaan