De Graafschap - PSV

De Graafschap - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    6

gevegt

Well-known member
Cocu moet deze week nog hard ingrijpen, anders krijgt hij het niet meer aan de praat.
 

Maasveld

Well-known member
Jammer, ik heb ze toch al een paar keer gehoord hoor. Ik herken de liedjes...

En verder: al zouden ze niet zingen, wat maakt dat uit. De strijd is op het veld, niet op de tribune
Wedstrijden win je op de tribune, dat moet je inmiddels toch wel weten?
 

Kevah

New member
Zo over en uit met PSV, 3-5 voor. Gaan er weer te makkelijk over denken.
de 4 en 5 - 5 komen er nog wel!
 

JMD

Well-known member
die gozer achter het goal, die Zoet verteld dat zijn moeder een ziekte heeft. Mag hij aub zijn stembanden kwijt raken en een stadion verbod krijgen voor het leven?

Zit die achter de goal van Zoet. Ik dacht het te horen vanaf de hoofdtribune (was te horen bij de centrale camera).

Maar goed, voor de rest met je eens ja.
 

Kevah

New member
Wedstrijden win je op de tribune, dat moet je inmiddels toch wel weten?

Daar gaat het niet om, het is gewoon vermakelijk. Ik hou van een prachtige sfeer en dan geniet ik nog meer van een wedstrijd. Zoals vandaag bij de Graafschap en woensdag in de kuip. Geeft de wedstrijd extra beleving!
 

JMD

Well-known member
Nou, dat was een penalty voor De Graafschap volgens mij...
Komen we goed weg.
 

erka

Well-known member
Oke, oke, je hebt gelijk nu. Maar je bent toch met me eens dat het ook 4-4 had kunnen staan?

Oh zo bedoelde ik het niet hoor. Meer van, "nou dan" voor PSV....Had net zo goed 4-4 kunnen zijn inderdaad bij die scrimmage.
 

Kevah

New member
Zit die achter de goal van Zoet. Ik dacht het te horen vanaf de hoofdtribune (was te horen bij de centrale camera).

Maar goed, voor de rest met je eens ja.

Lijkt me niet dat, hoe klein het stadion ook is, je vanaf de hoofdtribune Zoet kan bereiken.
maar waar die zit maakt niet uit, dat het schandalig en storend is is een ding wat zeker is!
 
Bovenaan