De Graafschap - PSV

De Graafschap - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    6

Batigoal

Well-known member

JMD

Well-known member
http://www.nu.nl/voetbal/4156333/graafschap-wil-fan-straffen-beledigen-doelman-zoet.html

Nu was het toevallig (helaas) duidelijk te horen op tv, maar dit gebeurd tocj overal wel?

Het gebeurt idd wel vaker, maar nu was het echt 1 iemand die dit keihard (meerdere keren) riep toen het even stil was op de Vijverberg.

Zoals SanMark al zegt: je krijgt plaatsvervangende schaamte als je er naast staat. Stond ooit bij PSV - Arsenal op dezelfde rij als iemand die oerwoudgeluiden maakte toen een zwarte Arsenalspeler aan de bal was (en Arsenal had er in die tijd (rond 2003) nogal wat)... Dan schaam je je ook ja.

En verder idd wat Batigoal zegt. Eerst naar de eigen fans kijken, laten we hopen dat dit een eerste stap is. (maar goed, zal wel ijdele hoop zijn)
 

SanMark.

Well-known member
Wat natuurlijk geen reden is om dit niet te bestraffen. Snap het wel, het is dweilen met de kraan open, maar op zich niet verkeerd als clubs eens beginnen met hun eigen fans te bestraffen in plaats van met de vinger wijzen naar de fans van de tegenpartij.

Tuurlijk niet man.

Mocht de Graafschap volgend jaar nog in de Ere divisie voetballen , dan mogen er gewoon geen uitsupporters mee. Dat zal ze leren.
 

Abubakari

Well-known member
Bespeur ik hier (net als in het Premier League topic waar ze het gister ook al zo goed met elkaar konden vinden) een ontluikende vriendschap tussen SanMark en JMD?

Gevegt is gek en heeft geen verstand van voetbal, makje 0-1, pfff.
 

SanMark.

Well-known member
Bespeur ik hier (net als in het Premier League topic waar ze het gister ook al zo goed met elkaar konden vinden) een ontluikende vriendschap tussen SanMark en JMD?

Gevegt is gek en heeft geen verstand van voetbal, makje 0-1, pfff.

Sinds ik kinderen heb ben ik een stuk milder geworden........

Op Twitter circuleert een foto van de man die Zoet continue met het woord kanker confronteert . Lijkt me dat de Graafschap naar aanleiding van die foto en videobeelden moet kunnen zien of hij het daadwerkelijk is.
 

Abubakari

Well-known member
Heeft de moeder van Zoet kanker?

Niet dat die halve zool anders niet gestraft hoeft te worden, meer in het geval van zo ja nog extra hard straffen
 

Janssen

Well-known member
Sinds ik kinderen heb ben ik een stuk milder geworden........

Op Twitter circuleert een foto van de man die Zoet continue met het woord kanker confronteert . Lijkt me dat de Graafschap naar aanleiding van die foto en videobeelden moet kunnen zien of hij het daadwerkelijk is.

Aan de hoogste boom dat soort gasten en dan vooral publiekelijk met naam en rugnummer.
 

Janssen

Well-known member
CSuY6T4XAAANu7H.jpg


Nou die staat er goed op. Succes met solliciteren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan hoop ik maar dat het hem ook echt is. Aan zijn gelaatsuitdrukking vermoed ik van wel.
 
Bovenaan