De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Mario

Well-known member
Misschien dat zij wel iemand naast zich zetten die dat compenseert. Anders schiet het wel op, maar niet heel veel.

Je schiet er sowieso altijd mee op, omdat dan eigenlijk altijd wel vast stond dat die aan de beurt zouden komen en dan kan je ze nu een of anderhalf jaar eerder wegstrepen.
Gio kan vast weer koffie drinken met Advocaat.
 

Batigoal

Well-known member
Misschien dat zij wel iemand naast zich zetten die dat compenseert. Anders schiet het wel op, maar niet heel veel.

Je schiet er sowieso altijd mee op, omdat dan eigenlijk altijd wel vast stond dat die aan de beurt zouden komen en dan kan je ze nu een of anderhalf jaar eerder wegstrepen.
Nou ja, precies daarom was Lodeweges bij de groep gehouden. Komt de 5-3-2 soms uit zijn koker?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben bang dat ze Advocaat gaan polsen.

Als ik zou moeten inzetten, dan zet ik mijn geld op Van Bronckhorst. Op zich een prima people manager, maar je moet er wel iemand met tactisch verstand er naast zetten en duidelijk maken dat Van Bronckhorst daar naar moet luisteren.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Doe maar Ten Cate en Gullit, lekker woke en zijn we ook van dat eeuwige gezeur af.
Bovendien is Gullit wel een boegbeeld om je niet voor te schamen.
 

Joost

Well-known member
Het maakt mij niet veel uit wie het wordt als het maar een kwaliteitscoach wordt en geen middelmaat.
 

De Wolf

Well-known member
Bij beschikbare Nederlanders kom je al snel uit bij Cocu of Gio.
Daarna komen namen zoals Koster en Seedorf.
 
Bovenaan