De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

stc

Well-known member
Ik denk dat de KNVB ook een fout heeft gemaakt om destijds de Boer aan te stellen als bondscoach. Hopelijk doen ze het nu beter.
Ik vraag mij ook af of de gehele technische staf niet weg moet. Zij zijn ook verantwoordelijk voor de prestaties van het Nederlands Elftal.

Op dit moment zijn er weinig trainers die op het moment het Oranje kunnen trainen. De jongere generatie trainers (v Persie, V Nistelrooy etc) heeft misschien pas over 3-6 jaar genoeg ervaring om dit team te trainen. Sommige trainers zoals Bosz zijn net begonnen bij hun nieuwe club. v Bronckhorst en Cocu zijn denk ik ook nog geen optie gezien hun CV.

Er is nu een trainer nodig voor de korte termijn ivm het resultaat wat je nodig hebt op korte termijn en dan kom je waarschijnlijk uit bij v Gaal en ten Cate. Echter, ik weet niet of v Gaal nog een keer het elftal wil trainen.
Een buitenlandse trainer is misschien ook een optie, alleen als het niet anders kan.
 

Batigoal

Well-known member
Het laat trouwens wel zien hoe diep triest het op dit moment is gesteld met de Nederlandse trainers. We komen tot een handjevol opties en eigenlijk zijn alleen Bosz en Ten Hag geschikte opties evenals een pensionado als Van Gaal. Het zegt natuurlijk ook genoeg dat er amper Nederlandse trainers in het buitenland actief zijn.

Die trainersopleiding mag ook wel op de schop.
 

stc

Well-known member
Het laat trouwens wel zien hoe diep triest het op dit moment is gesteld met de Nederlandse trainers. We komen tot een handjevol opties en eigenlijk zijn alleen Bosz en Ten Hag geschikte opties evenals een pensionado als Van Gaal. Het zegt natuurlijk ook genoeg dat er amper Nederlandse trainers in het buitenland actief zijn.

Die trainersopleiding mag ook wel op de schop.

De KNVB zit al jaren te slapen op technisch gebied (trainers, spelers)
 

stc

Well-known member
Degene die in Duitsland het heeft omgegooid is nu bij Nederland in dienst. Ben benieuwd wat we daar over een jaar of vijf van terug gaan zien.

We zullen zien hoe het zich gaat ontwikkelen.

Op zich heeft Nederland in de categorie 17-25 jaar voldoende spelers welke over een jaar of 5-7 een goed team kunnen gaan vormen. Hier hoort wel een goede bondscoach bij die uit deze categorie er alles uit kan gaan halen.
 
Bovenaan