De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van de namen die ik gelezen heb, vind ik Antonio Conte de meest interessante.
 

willy

Active member
Denk dat Louis wel op deze baan geilt.
Kan hij meteen een nieuwe bus maken, je moet wat in je vrije tijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die buitenlandse toppers ambiëren deze middelmaat toch überhaupt niet?
Oh ik denk juist dat het een hele aantrekkelijke baan is. De periode Koeman heeft laten zien dat deze generatie van alle grote landen kan winnen. Daarnaast komt er ook weer een prima lichting aan, getuige ook de jonge gasten die er nu al bij zaten en de rest die goed gepresteerd heeft op het jeugd EK.

De verwachtingen liggen na het EK debacle niet al te hoog, dus het afbraakrisico is niet zo groot.

Ik zou het wel weten.
 

Makanaky

Well-known member
Zidane, Conte, Löw c.s. gaan enkel voor het allerhoogste.

Komt ook nog bij dat ze meestal iets van 16 man aan staf meebrengen.
 

ALenstra

Well-known member
En dus gaan we voor de categorie Cocu of V Bronckhorst en begint het riedeltje weer van voor af aan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oh ik denk juist dat het een hele aantrekkelijke baan is. De periode Koeman heeft laten zien dat deze generatie van alle grote landen kan winnen. Daarnaast komt er ook weer een prima lichting aan, getuige ook de jonge gasten die er nu al bij zaten en de rest die goed gepresteerd heeft op het jeugd EK.

De verwachtingen liggen na het EK debacle niet al te hoog, dus het afbraakrisico is niet zo groot.

Ik zou het wel weten.

Er zal best interesse zijn in de functie, maar het salaris wat de KNVB betaalt schijnt wel wat laag te zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Die spelers hebben inderdaad niks meer te willen. Wil je niet onder Van Gaal spelen? Dan blijf je maar lekker thuis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb dit EK niemand dusdanig zien voetballen dat het rampzalig zou zijn als ze die prestatie niet op het WK 2022 zouden kunnen herhalen. Sterker nog, als ze die prestaties in de kwalificatie herhalen weet ik niet of ze überhaupt op het WK aanwezig ziin.
 

Mario

Well-known member
Italianen en Fransen passen ook niet echt in de Nederlandse voetbal cultuur. Low zie ik nog wel zitten, maar die heeft inmiddels ook wat tropenjaren achter de rug.
 
Bovenaan