De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

BlauwVinger

Well-known member
Van een bondscoach mogen andere criteria, eigenschappen en kwaliteiten verlangd worden dan van een clubcoach. Het is een ander krachtenveld.

Jullie hebben dus huiswerk.
 

De Wolf

Well-known member
PSV-ers mislukken ook dus Cocu hoeven ze niet te bellen.
Gio lijkt mij nog de beste vrije optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar is hij al gebeld? Zo nee, waarom is Hoogma nog niet bezig met zijn spullen te pakken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uitstekende keus als het Ten Cate zou worden. In 20 jaar 83 clubs versleten en winnaar van de Magyar Cup. Dan kun je wat hoor.

Ook dit wordt weer een complete farce.

De enige langdurige relaties die hij maakt is met journalisten die hem iedere keer weer promoten. Op zijn rol als assistent bij Chelsea en Barcelona na is zijn CV niet echt indrukwekkend.
 

Maasveld

Well-known member
De enige langdurige relaties die hij maakt is met journalisten die hem iedere keer weer promoten. Op zijn rol als assistent bij Chelsea en Barcelona na is zijn CV niet echt indrukwekkend.
Hij heeft het anders best lang volgehouden bij NAC, dat mag je zeker onder het kopje indrukwekkend scharen.
 

stc

Well-known member
Die zuurpruim moet je negeren. Die denkt dat we er met Schmidt weg bij PSV op vooruit gaan, en hij denkt dat zo ongeveer alle ploegen van de eredivisie beter zijn dan PSV...

Slechter kan niet meer. Ik zal zien 14-7 en 21-7 live zien hoe gaat.

Voorts zal ik wel zien wie er bondscoach gaat worden. Slechter dan de afgelopen 7 jaar kan het niet gaan. Ik vraag mij ook af hoeveel trainers hun handen aan dit elftal willen branden. Voorts heb ik het idee dat een aantal bondsbestuurders meer bezig zijn met hun eigen positie dan een capabale trainer aan te stellen voor het vlaggenschip van de KNVB.
 

JMD

Well-known member
Slechter kan niet meer. Ik zal zien 14-7 en 21-7 live zien hoe gaat.
Ach joh. Hou toch op.
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het met PSV vorig seizoen fantastisch ging. Maar je wordt 2e achter Ajax, gaat er in de Europacup uit door een laatste-minuut-goal, en verliest in de beker van Ajax.
Voor een eerste seizoen onder een nieuwe coach, die een heel nieuwe speelstijl wil introduceren in een seizoen dat door corona maar door en door ging is dat ook niet slecht.

Staan er volgend seizoen dezelfde cijfers, pas dan kan je imo zeggen dat het een slechte coach is enz.

Ik verwacht dat we komend seizoen de titelrace langer vol kunnen houden, in Europa zijn we aan onze stand verplicht te overwinteren (enige uitzondering daarop als we de groepsfase CL halen, dan kan je een poule met Spurs, Barca en Inter ofzo treffen) en in de beker moeten we ver komen, tenzij je (en die pech kan je hebben met bekers) Ajax loot of Feyenoord/AZ uit.
 
Bovenaan