De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

JMD

Well-known member
En Van Gaal zal nu wel helemaal niet gepruimd worden door de internationals na zijn verdekte kritiek op de hen bij het 'uitzwaaien' van de Leeuwinnen.
 

erka

Well-known member
Dan toch maar een buitenlander. Nederlandse coaches willen niet of hebben te veel voorgeschiedenis.
 

stc

Well-known member
Ik zie het al gebeuren dat in september er nog geen bondscoach is en een Erwin van der Looi Oranje moet gaan trainen.

Misschien moet een KNVB eens wat advies vragen aan de oudste veteranen in ruste binnen het Nederlandse trainersgilde vragen voor het bondscoachschap.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Het is ook wel lastig om nu een nieuwe bondscoach aan te stellen die gelijk moet beginnen met een cruciale wedstrijd tegen Noorwegen vanwege de erfenis van de afgang tegen Turkije.
Als het daar mis gaat kun je de nieuwe coach gelijk weer ontslaan zo ongeveer...
 

Mario

Well-known member
Martinez zou ter discussie staan bij de Belgen, zou dat niet wat voor ons zijn?
En dan meteen een prijs pakken met Oranje, dat zou humor zijn.

Maar het zal Advocaat / van Bronckhorst wel weer worden. Daarna neemt Gio het over als BC. De makkelijkste keuze voor de KNVB.
 

JMD

Well-known member
Alsjeblieft niet zeg... Kom op.

Advocaat nu niet meer.
En Gio/Cocu zijn hetzelfde als De Boer, die moet je nu gewoon niet nemen...
 

JMD

Well-known member
De enige van de 'oude garde' die je imo nog kan vragen is Van Gaal, de rest absoluut niet.
Gio/Cocu voegt ook niks toe.

Fräser, het idee is leuk, zeker maximaal gepresteerd, maar met Sparta/Vitesse is dat wel iets anders dan met Oranje. Ik vind dat je voor je BC wordt toch minstens Ajax, Feyenoord of PSV moet hebben getraind. Of topspeler zijn geweest zoals Rijkaard en Van Basten.
Ik snap dus niet (maar dat is een ander topic) dat Feyenoord niet voor Fräser ging, heeft daar jarenlang gespeeld, presteert goed.
 
Bovenaan