Mario
Well-known member
En daarna hoofdtrainer bij PSV.Die gaat rustig verder bouwen bij jong PSV.
En daarna hoofdtrainer bij PSV.Die gaat rustig verder bouwen bij jong PSV.
Ik weer niet of hij naar Ajax zou willen.Net als van Bommel, ook zo'n succes. Beter gaat hij tussendoor even het vak leren bij een kleinere club.
Ik denk dat de KNVB op veilig gaat met van Bronckhorst. Geen idee of hij in bovenstaande categorieen valt.Krijgen we dan een vrouwelijke bondscoach? Of een zwarte? Of een homo?
Of een combinatie?
Nee, zeker niet. Maar de nieuwe BC valt wel midden in een kwalificatie reeks. De wedstrijd in Noorwegen is cruciaal, en als nieuwe BC moet je er wel meteen staan. Weinig tijd om je in te werken met een schone start.Dat is toch geen belemmerende factor die deadline van 1 september @Mario?
Hij of Cocu zal het wel gaan worden. Zijn beiden vriendelijke personen, maar tactisch ga je er niet op vooruit.Ik denk dat de KNVB op veilig gaat met van Bronckhorst. Geen idee of hij in bovenstaande categorieen valt.
Hij of Cocu zal het wel gaan worden. Zijn beiden vriendelijke personen, maar tactisch ga je er niet op vooruit.
Dat is lood om oud ijzer idd...Hij of Cocu zal het wel gaan worden. Zijn beiden vriendelijke personen, maar tactisch ga je er niet op vooruit.
Pepijn Lijnders?Misschien dat zij wel iemand naast zich zetten die dat compenseert. Anders schiet het wel op, maar niet heel veel.
Dat willen de spelers niet.Dat is lood om oud ijzer idd...
Ik zou toch echt weer Truus eens bellen of zij toestemming kan geven dat Louis nog 1,5 jaar mag.