De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Max

Administrator
Forumleiding
Ben ik met je eens dat de opties niet reuze zijn, maar De Boer is in ieder geval wel af. Je weet dat De Boer sowieso niks meer gaat worden. Dan kan je maar beter doorschakelen naar de volgende, dan door blijven etteren. Dan weet je in ieder geval of de volgende wellicht geschikt is. Uiteindelijk moet je het toch altijd weer afwachten. Als je nu De Boer laat zitten heb je nogmaals de bevestiging dat hij het niet is. Daar win je niks mee. Ik zag hier ergens de naam van Fräser. Die stelt zijn teams over het algemeen vrij logisch op. Slaat geen wartaal uit. Kun je beter hem de kans geven met de kans dat hij slaagt, dan dat je voor een negatieve zekerheid gaat. Zo zijn er wellicht wel meer opties. Pieter Zwart haalde aan dat de Deense bondscoach wel in staat was om tactisch in te grijpen. Wellicht moet je die knakker voor de groep zetten.
 

ALenstra

Well-known member
Ontsla de bondscoach en trek een nieuwe aan zodat die na het eerste toernooi weer ontslagen kan worden.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ron Jans lijkt me wel een goede voor onze voetballende rappers.
 

JMD

Well-known member
Wenger is toch al een jaar of 10 passé?
Mwah. Nu blijkt toch wel dat het echt niet aan Wenger lag dat Arsenal in zijn laatste jaren minder werd.

Ik zou voor Wenger zijn. Je wint weinig maar speelt wel mooie wedstrijden
 

erka

Well-known member
Wenger zie ik ook helemaal niet zitten hoor. Veel te traag proces, duurt jaren voordat het gaat lopen. Gaat niet werken bij nationale ploeg. Nogmaals je moet iemand hebben die de karakters onder de duim houdt en in die paar wedstrijden per cyclus van 2 jaar waar het er echt om gaat taktisch sterk is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk dat hij een wat hoger salaris gewend is. Los van het financiële plaatje is het een interessante optie.

Schandalig dat Klinsmann nog niet is genoemd.
 

Maasveld

Well-known member
Wenger zie ik ook helemaal niet zitten hoor. Veel te traag proces, duurt jaren voordat het gaat lopen. Gaat niet werken bij nationale ploeg. Nogmaals je moet iemand hebben die de karakters onder de duim houdt en in die paar wedstrijden per cyclus van 2 jaar waar het er echt om gaat taktisch sterk is.
Welke karakters?
 

JMD

Well-known member
Welke karakters?
Al die spelers die zichzelf zo verschrikkelijk belangrijk vinden...
Moest zo lachen om die quote van Van Nistelrooij, dat hij nog nooit zo'n gezellige groep had meegemaakt... Tsja, misschien is dat dan het probleem.
 

Maasveld

Well-known member
Al die spelers die zichzelf zo verschrikkelijk belangrijk vinden...
Moest zo lachen om die quote van Van Nistelrooij, dat hij nog nooit zo'n gezellige groep had meegemaakt... Tsja, misschien is dat dan het probleem.
Over wie hebben we het dan?
 

Abubakari

Well-known member
Het is een beetje hetzelfde als veel Nederlandse clubs in de Europa Cup, je bent niet persé minder maar wordt op andere fronten afgetroefd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar als de "sterkhouders" (de Jong, Depay en Wijnaldum) gewoon onzichtbaar/slecht zijn dan blijft er van dit elftal niet meer over dan grauwe middelmaat (Ok, de Ligt en de Vrij zijn dan wel wat beter).
Moeilijk te geloven dat het aan de instelling zou liggen, leek week wel of ze last hadden van de hitte. Niet dat dat een excuus is want het was gewoon een aanfluiting.
Verder vind ik die wissel van Malen die vergeleken wordt met de wissel van Robben wel lachwekkend, misschien dat ik iets gemist heb maar was Malen nou zo verschrikkelijk goed? Ik kon het eigenlijk wel begrijpen dat hij er een verse kracht in gooide hoewel je je af kunt vragen wat de toegevoegde waarde van Promes is maar goed, dat is achteraf praten.
 
Bovenaan