De Bondscoach

De Bondscoach

• Antinio Conte

Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

• Hiddink

• Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

• Ten Cate en Gullit

• Kees van Wonderen

• Dick Advocaat

• Peter Bosz

• Cocu

• Totaal aantal stemmers
    8

erka

Well-known member
Cocu.....dat is De Boer x2, ook zonde van elke minuut. Gio en Bosz idem dito. Softies werken niet bij deze groep denk ik.

Wat je nodig hebt is niet zozeer iemand die voorkeur heeft voor bepaalde speelstijl. Maar iemand die hard kan zijn voor deze groep en tegelijk taktisch inzicht om aan te passen/bij te stellen. Wat Van Gaal en Koeman dus wel hadden. Advocaat zou het kunnen maar die wil natuurlijk niet nog een keer en volgens mij moet je daar ook niet meer aan beginnen. Henk Fräser zou het misschien kunnen, en in het buitenland lopen vast ook wel een paar mensen rond die er meer verstand van hebben dan De Boer.

Batigoal

Well-known member
Samengevat; je kunt hem vervangen door een gepensioneerde en dan kun je binnenkort wéér op zoek naar een andere bondscoach of je vervangt hem voor een ander en dan vervang je lood voor oud ijzer.

Max

Administrator
Forumleiding
Samengevat; je kunt hem vervangen door een gepensioneerde en dan kun je binnenkort wéér op zoek naar een andere bondscoach of je vervangt hem voor een ander en dan vervang je lood voor oud ijzer.

Heb je het interview bij de NOS bekeken? Slechter dan dit kan iig niet. Ik heb nog liever dan ze Seedorf of Kluivert voor de groep zetten.

Mario

Well-known member
Wie bij de KNVB gaat de Boer beoordelen? Ik denk dat ze hem gewoon laten zitten. Anders moeten ze weer op zoek, alleen als de Boer zelf opstapt worden ze daartoe gedwongen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, die Van der Looi is ook al minder ongeschikt. Maar wat Mario zegt, er zit niemand die De Boer weg gaat sturen. Gezien De Boer zelf vond dat ze gisteren lekker dominant hebben gespeeld zie ik hem zelf ook niet opstappen.

Batigoal

Well-known member
Heb je het interview bij de NOS bekeken? Slechter dan dit kan iig niet. Ik heb nog liever dan ze Seedorf of Kluivert voor de groep zetten.
Ik vond zijn verweer niet al te best, net zoals De Boer in de aanloop naar het toernooi ook blunders heeft lopen opstapelen (situatie rond Cillessen, contact met El Ghazi en St.Juste, überhaupt het niet selecteren van El Ghazi is een schande, geen vervanger Vd Beek, week voor aanvang van toernooi opeens systeem wijzigen, Weghorst maandenlang negeren en uit het niets belangrijke basisspeler maken).

Dus ik ben er niet tegen dat hij weg gaat. Maar ik lees bijna nergens wie het dan moet gaan doen. En van de opties die ik dan lees wordt ik ook niet zo vrolijk.

JMD

Well-known member
Waarom geen buitenlandse bondscoach? Tijd voor een frisse blik.
Want idd, in Nederland is zo 1,2,3 geen betere beschikbaar. Ja, ok Ten Hag, maar die zal dat niet doen.

Batigoal

Well-known member
Waarom geen buitenlandse bondscoach? Tijd voor een frisse blik.
Want idd, in Nederland is zo 1,2,3 geen betere beschikbaar. Ja, ok Ten Hag, maar die zal dat niet doen.
Ik las net ergens Wenger. Dat zou ik serieus een leuke optie vinden.

Mario

Well-known member
Noorwegen en Turkije begin september, dus dan kan het alsnog einde Frank de Boer betekenen, met opnieuw een gemist toernooi. Dan heeft de KNVB tijd genoeg om een goede BC aan te stellen.

Bovenaan