Gullit wat? Krijgen we fantastische wedstrijden.Er zal een assistent bij komen denk ik. Bogarde of zo
Samengevat; je kunt hem vervangen door een gepensioneerde en dan kun je binnenkort wéér op zoek naar een andere bondscoach of je vervangt hem voor een ander en dan vervang je lood voor oud ijzer.
Heb je het interview bij de NOS bekeken? Slechter dan dit kan iig niet. Ik heb nog liever dan ze Seedorf of Kluivert voor de groep zetten.
Ik vond zijn verweer niet al te best, net zoals De Boer in de aanloop naar het toernooi ook blunders heeft lopen opstapelen (situatie rond Cillessen, contact met El Ghazi en St.Juste, überhaupt het niet selecteren van El Ghazi is een schande, geen vervanger Vd Beek, week voor aanvang van toernooi opeens systeem wijzigen, Weghorst maandenlang negeren en uit het niets belangrijke basisspeler maken).Heb je het interview bij de NOS bekeken? Slechter dan dit kan iig niet. Ik heb nog liever dan ze Seedorf of Kluivert voor de groep zetten.
Ik las net ergens Wenger. Dat zou ik serieus een leuke optie vinden.Waarom geen buitenlandse bondscoach? Tijd voor een frisse blik.
Want idd, in Nederland is zo 1,2,3 geen betere beschikbaar. Ja, ok Ten Hag, maar die zal dat niet doen.
Wenger scheen het te willen doen toen Koeman vertrok. Als hij het nog steeds wilt, moet je hem direct halen.Ik las net ergens Wenger. Dat zou ik serieus een leuke optie vinden.
Die werd al eerder genoemd, maar had destijds geen interesse volgens mij.Ik las net ergens Wenger. Dat zou ik serieus een leuke optie vinden.