De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Mario

Well-known member
van Gaal heeft geen zin in kwalificatie wedstrijden denk ik, dus die moet je alleen aanstellen voor het EK. Heeft het in 2014 ook geweldig gedaan, dat is dan ook meteen weer een nadeel want alleen met een EK titel zou hij dat resultaat kunnen overtreffen.
 

Batigoal

Well-known member
Zonde hoor. Maar goed, bij Koeman weet je waar je aan begint. Die man vertrekt nagenoeg altijd voortijdig.
 

erka

Well-known member
Wenger, alsjeblieft zeg. Het idee alleen al. Bosz idem. Goede clubcoaches maar als bondscoach vraagt dit echt andere capaciteiten. Van Gaal zie ik wel zitten, maar die doet het niet denk ik.

Laat Dickie het maar weer doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dickie zal het vast geen probleem vinden om dat met Feyenoord te combineren. Die interland breaks zijn anders toch een beetje saaie periode voor hem.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wenger, alsjeblieft zeg. Het idee alleen al. Bosz idem. Goede clubcoaches maar als bondscoach vraagt dit echt andere capaciteiten. Van Gaal zie ik wel zitten, maar die doet het niet denk ik.

Laat Dickie het maar weer doen.

Wenger met Bergkamp en Van Persie zou toch geweldig zijn?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wenger met Bergkamp en Van Persie zou toch geweldig zijn?
Wenger mag wel van mij, maar zou van Persie met hem willen werken? Ze waren niet echt de beste vrienden sinds v Persie weg ging bij Arsenal.

Sent from my SM-A107F using Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wenger mag wel van mij, maar zou van Persie met hem willen werken? Ze waren niet echt de beste vrienden sinds v Persie weg ging bij Arsenal.

Sent from my SM-A107F using Tapatalk

Van Persie is als een ander mens teruggekeerd.
 
Bovenaan