De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Miramar

Well-known member
F de Boer met Seedorf dus. Ik zag ze met een delegatie van de KNVB in Zeist.
 
Laatst bewerkt:

Deathprod

Active member
Ik zou in Nederland ook niet zo snel een geschikte vervanger weten. Je kan niet blijven terugvallen op Van Gaal, Hiddink en Advocaat.
 

Abubakari

Well-known member
Frank de Boer is nog vrij dus dat is dan ook logisch.
Je kiest toch geen bondscoach puur omdat ie vrij is?

Waar komt dat Frank de Boer gerucht eigenlijk vandaan? Ik zou het een rare keuze vinden na zijn mislukte avonturen in het buitenland. Ook geen keuze die veel steun krijgt, volgens mij ziet (behalve zijn broer) niemand het zitten in Frank de Boer als bondscoach.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valentijn Driessen vindt het ook logisch, dus dan is het eigenlijk onlogisch.

Wenger vind ik wel interessant. Anders Bosz. Dan winnen we wellicht geen beker, net zoals alle toernooien behoudens 1988, maar dan gaan we wel leuk voetballen.
 

Mario

Well-known member
Ik weet niet of de KNVB direkt op zoek gaat naar een vervanger. Nederland is immers al geplaatst voor het EK. Je kan ook een coach aanwijzen die alleen het EK doet, en daarna een coach voor de nieuwe kwalificatie ronde richting het WK 2022.

Ik zou van Gaal niet eens zo'n gekke optie vinden om het EK te doen.
 

JMD

Well-known member
Maar ik zou v Gaal nog de beste keus vinden.
Eens.
Alhoewel ik Bosz eigenlijk ook wel zie zitten.

En vwb Wenger: een buitenlander als BC zou ik niet eens een slecht idee vinden, maar dan niet een tussenpaus. Wenger is 71, en die zou je dan dus puur aannemen voor het komende jaar. Dan liever Van Gaal als tussenpaus (is ook jonger trouwens)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wenger, Van Gaal en Bosz vind ik drie prima keuzes. Mag toch hopen dat ze het in dit rijtje gaan zoeken en niet bij Cocu, Van Bommel, De Boer, Kluivert, Seedorf, Van Nistelrooy of Van Bronckhorst gaan uitkomen.

Wenger kun je toch ook voor 2,5 jaar aanstellen? In theorie twee toernooien te spelen in die periode. Schijnbaar werken die mensen toch eindeloos door.
 
Bovenaan