Ik ook. Mits we hem wel de kans geven en snappen dat Nederland momenteel even geen top is.Maar wat een genot om de welbespraakte, rustige, intelligente, eerlijke Koeman weer terug te zien in Nederland. Ik heb echt een grenzeloos vertrouwen in die man.
Ik ook. Mits we hem wel de kans geven en snappen dat Nederland momenteel even geen top is.
Grote kans dat we in het najaar flink de bietenbrug op gaan tegen Frankrijk en Duitsland. Zaak is om dan rustig te blijven en Koeman gewoon verder te laten werken.
Dat komt, in elk geval binnen de KNVB, wel goed. Gudde heeft drie jaar lang kunnen observeren wat voor een vakman Koeman is en hoe hij eigenhandig Feyenoord terugbracht aan de top met een selectie vol kutspelers en tieners. Die gaat hem echt niet eruit gooien na de vanzelfsprekende vernederlagen tegen Frankrijk en Duitsland.
Feitelijk gezien waren beiden ontslagen terecht. Die waren namelijk niet gebaseerd op mindere resultaten tegen landen als Frankrijk en Duitsland. Die waren bij Hiddink en Blind gebaseerd op het niet kunnen winnen van Tsjechie, Bulgarije, Turkije, Ijsland en Zweden.Dat snap ik ja. Alleen lijkt de KNVB gevoelig voor de publieke opinie de laatste tijd... Blind die op straat gezet werd na Bulgarije, Hiddink juist na een zege op Letland, dat gebeurde nadat de pers/publiek massaal daarom gevraagd had.
Laten we hopen dat men Koeman gewoon minstens 2, maar liever 4 (t/m WK 2022) laat zitten.
Feitelijk gezien waren beiden ontslagen terecht. Die waren namelijk niet gebaseerd op mindere resultaten tegen landen als Frankrijk en Duitsland. Die waren bij Hiddink en Blind gebaseerd op het niet kunnen winnen van Tsjechie, Bulgarije, Turkije, Ijsland en Zweden.
Natuurlijk gaat Koeman er niet uit als ie laatste wordt in de Nations League. Echter als ie zich niet voor het EK weet te kwalificeren in een poule bestaande uit dezelfde categorie namen als hierboven, dan heeft ook hij gefaald en hoort zijn positie ter discussie te staan. Want wij hebben inderdaad geen topmateriaal. Maar wij hebben ook geen minder materiaal dan zo'n Tsjechie of Ijsland.
Hiddink verloor van Tsjechi? doordat Janmaat die bal verkeerd terugspeelde op de keeper. Heeft niks met de BC te maken.Feitelijk gezien waren beiden ontslagen terecht. Die waren namelijk niet gebaseerd op mindere resultaten tegen landen als Frankrijk en Duitsland. Die waren bij Hiddink en Blind gebaseerd op het niet kunnen winnen van Tsjechie, Bulgarije, Turkije, Ijsland en Zweden.
Dat natuurlijk zeker.Ze hadden nooit aan Hiddink/Blind moeten beginnen.
Why wait?Niks kansen geven, bij de eerste verliespartij volledig affikken die Koeman.
Why wait?
Niks kansen geven, bij de eerste verliespartij volledig affikken die Koeman.
Ben ook wel blij met de teksten van Hoogma. Dat profs in Nederland moeten realiseren dat het hun baan is en dat ze er alles uit moeten halen, zoals hijzelf in Duitsland heeft gezien. Die mentaliteitsverandering zou ons voetbal goed doen.
Ik ben wel blij met Koeman. Het materiaal wat hij heeft is natuurlijk tamelijk beperkt, maar dan nog zou je de middelmaat moeten overstijgen.
Ben ook wel blij met de teksten van Hoogma. Dat profs in Nederland moeten realiseren dat het hun baan is en dat ze er alles uit moeten halen, zoals hijzelf in Duitsland heeft gezien. Die mentaliteitsverandering zou ons voetbal goed doen.