De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Mario

Well-known member
Opnieuw zou Koeman volgens Spaanse media topkandidaat zijn bij Barcelona, ik hoop toch echt dat hij nog even in Zeist blijft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon even afwachten. Hopelijk dat Barcelona iemand anders voor de groep zet.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, zeg het maar voor de vervanging:

Poll: De ideale nieuwe bondscoach voor Oranje is...
[*]Louis van Gaal
[*]Peter Bosz
[*]Frank de Boer
[*]Phillip Cocu
[*]Giovanni van Bronckhorst
[*]Erwin Koeman
[*]Ruud Gullit
[*]Henk ten Cate
[*]Ricardo Moniz
[*]Mark van Bommel
[*]Jürgen Klinsmann
[*]Erik ten Hag
[*]Wesley Sneijder
[*]Fred Rutten
[*]Pepijn Lijnders
[*]Martin Schmidt
[*]John van den Brom
[*]Clarence Seedorf
[*]Peter Hyballa
[*]Dick Advocaat (met Cor Pot)
[*]Maurizio Sarri
[*]Michael Reiziger en Winston Bogarde
[*]Arne Slot
[*]Mauricio Pochettino
[*]Peter Boeve met assistent Henk Wisman
[*]iemand anders, nl. (reageer met naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Unregistere

Well-known member
Die trein rijdt nu ongeveer voor de laatste keer voorbij, als Ronald nu niet instapt, kan het nooit meer. Net als Sarina Wiegman en de Engelsen. Pijnlijk weekje voor de KNVB.

Belangrijk dus om juist nu je stem te laten horen in de poll!!!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op een of andere manier word ik bij al jouw polls voor valsspeler uitgemaakt. Zal wel aan Tapatalk liggen. Deze poll valt toch niet serieus te nemen nu Jaap Stam ontbreekt.
 

Abubakari

Well-known member
Die trein rijdt nu ongeveer voor de laatste keer voorbij, als Ronald nu niet instapt, kan het nooit meer. Net als Sarina Wiegman en de Engelsen. Pijnlijk weekje voor de KNVB.

Belangrijk dus om juist nu je stem te laten horen in de poll!!!!
Koeman heeft eerder laten weten tm het EK bondscoach te blijven. EK winnen en dan staat de trein naar Camp Nou alweer klaar.
 

Unregistere

Well-known member
Toch wel veel berichten dat hij morgen al wordt gepresenteerd, dus ik vrees toch met grote vrezen. En ik denk dat het aan Tapatalk ligt, @Max. Of je moet een IP met iemand delen die ook gestemd heeft?
 

JMD

Well-known member
3e keer idd dat men al bij Koeman langskomt, en ik snap het wel. Denk dat Koeman na zijn hartaanval toch denkt dat hij die trein niet nog eens laat rijden.

Aan de andere kant lijkt me de huidige situatie bij Barcelona nou niet echt ideaal. De jeugdopleiding levert al jaren weinig meer op, een groot deel van de 'basis' is te oud, het team kan gewoon niet meer om Messi heen gebouwd worden (natuurlijk nog steeds een briljante speler overigens), de club heeft weinig geld...
 

Batigoal

Well-known member
Het zou wel heel jammer zijn. Misschien als constructie net als Sarina Wiegman met de toezegging na het EK? Maar ik denk niet dat Barça daarmee akkoord gaat en persoonlijk vind ik dat ook nooit zo sterk. Zodra een trainer aangeeft op termijn te vertrekken presteren ploegen nooit zo goed meer.

In het onverwachte scenario dat er toch per direct een nieuwe bondscoach moet komen, dan verwacht ik dat Frank de Boer wordt aangesteld. Kan best beter werken dan in het buitenland voor hem, maar dan krijg je wel weer een stuk saaier voetbal te zien bij Oranje. Het liefst Peter Bosz, maar ik denk niet dat hij weg wil uit Duitsland.
 
Bovenaan