De Bondscoach

De Bondscoach

• Antinio Conte

Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

• Hiddink

• Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

• Ten Cate en Gullit

• Kees van Wonderen

• Dick Advocaat

• Peter Bosz

• Cocu

• Totaal aantal stemmers
    8

Abubakari

Well-known member
5-3-2 / 3-5-2 met dit materiaal is zo gek nog niet hoor.
Klopt, maar dat kan iedereen op dit forum ook wel twitteren dus zo bijzonder is het toch niet wat die gast Twittert? Ik krijg er een beetje het Ali B gevoel van, ook zo'n zelfoverschattende ijdeltuit die denkt dat ie het buskruit uitgevonden heeft.

Max

Administrator
Forumleiding
Sterker nog, dit is al vaak zat op TV, dit forum en weet ik veel waar geopperd. De Ligt is overigens voorlopig niet beschikbaar.

Mario

Well-known member
Dit land heeft 17 miljoen bondscoaches, dus in feite kan elke Jan lul voor de groep gaan staan ...

Max

Administrator
Forumleiding
Dit land heeft 17 miljoen bondscoaches, dus in feite kan elke Jan lul voor de groep gaan staan ...

Dat maakt ons als land ook zo sterk. Er zijn geen 17 miljoen profclubs die onze bondscoaches kunnen wegkopen.

gevegt

Well-known member
Weer zo'n gemoedelijke Philips man. Nee, daar hebben we in het verleden successen mee geboekt. Laat die kutjanus aub in Engeland..
Ah, onze oudijzerboer flapt er ook weer iets uit.
Cocu is een coach die de boel prima bij elkaar kan houden. Iets wat er nu nodig is.

gevegt

Well-known member
Omdat ie niet als een echte leider overkomt. Ik vind hem te soft om een groep mannen aan te sturen dat net komt kijken. Dan zou een De Boer in combinatie met Ten Cate beter zijn.
Juist niet, onder Koeman heeft er een vernieuwing plaatsgevonden die spelers in hun kracht heeft gezet. Dat heeft Cocu in het verleden ook gedaan. Die heeft niet zo'n ego om alles naar zijn hand te zetten. Iets wat ik bij de Boer nog nooit heb gezien.

Miramar

Well-known member
Juist niet, onder Koeman heeft er een vernieuwing plaatsgevonden die spelers in hun kracht heeft gezet. Dat heeft Cocu in het verleden ook gedaan. Die heeft niet zo'n ego om alles naar zijn hand te zetten. Iets wat ik bij de Boer nog nooit heb gezien.
Deze groep gaat nog een dip krijgen en dan moet er iemand staan die dat uit de hoofdjes trekt. Denk jij dat Cocu dat kan?

gevegt

Well-known member
Deze groep gaat nog een dip krijgen en dan moet er iemand staan die dat uit de hoofdjes trekt. Denk jij dat Cocu dat kan?
Met een goede assistent zeker wel. Koeman, Gullit of Rijkaard bijvoorbeeld.
Rijkaard mag het trouwens als BC ook wel weer gaan doen.

Bovenaan