Unregistere
Well-known member
Ik ben bang dat je wat te lang in de zon hebt gezeten Unregistere.
5-3-2 / 3-5-2 met dit materiaal is zo gek nog niet hoor.
Ik ben bang dat je wat te lang in de zon hebt gezeten Unregistere.
Klopt, maar dat kan iedereen op dit forum ook wel twitteren dus zo bijzonder is het toch niet wat die gast Twittert? Ik krijg er een beetje het Ali B gevoel van, ook zo'n zelfoverschattende ijdeltuit die denkt dat ie het buskruit uitgevonden heeft.5-3-2 / 3-5-2 met dit materiaal is zo gek nog niet hoor.
Dit land heeft 17 miljoen bondscoaches, dus in feite kan elke Jan lul voor de groep gaan staan ...
Weer zo'n gemoedelijke Philips man. Nee, daar hebben we in het verleden successen mee geboekt. Laat die kutjanus aub in Engeland..Cocu lijkt me een prima optie.
Ah, onze oudijzerboer flapt er ook weer iets uit.Weer zo'n gemoedelijke Philips man. Nee, daar hebben we in het verleden successen mee geboekt. Laat die kutjanus aub in Engeland..
Cocu kan dat zeker niet....Ah, onze oudijzerboer flapt er ook weer iets uit.
Cocu is een coach die de boel prima bij elkaar kan houden. Iets wat er nu nodig is.
Waarom niet?Cocu kan dat zeker niet....
Omdat ie niet als een echte leider overkomt. Ik vind hem te soft om een groep mannen aan te sturen dat net komt kijken. Dan zou een De Boer in combinatie met Ten Cate beter zijn.Waarom niet?
Bielsa maar wegtrekken bij Leeds.
Juist niet, onder Koeman heeft er een vernieuwing plaatsgevonden die spelers in hun kracht heeft gezet. Dat heeft Cocu in het verleden ook gedaan. Die heeft niet zo'n ego om alles naar zijn hand te zetten. Iets wat ik bij de Boer nog nooit heb gezien.Omdat ie niet als een echte leider overkomt. Ik vind hem te soft om een groep mannen aan te sturen dat net komt kijken. Dan zou een De Boer in combinatie met Ten Cate beter zijn.
Ook een mooie optie!Bielsa maar wegtrekken bij Leeds.
Deze groep gaat nog een dip krijgen en dan moet er iemand staan die dat uit de hoofdjes trekt. Denk jij dat Cocu dat kan?Juist niet, onder Koeman heeft er een vernieuwing plaatsgevonden die spelers in hun kracht heeft gezet. Dat heeft Cocu in het verleden ook gedaan. Die heeft niet zo'n ego om alles naar zijn hand te zetten. Iets wat ik bij de Boer nog nooit heb gezien.
Met een goede assistent zeker wel. Koeman, Gullit of Rijkaard bijvoorbeeld.Deze groep gaat nog een dip krijgen en dan moet er iemand staan die dat uit de hoofdjes trekt. Denk jij dat Cocu dat kan?