De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Maasveld

Well-known member
Koeman is een oen om hier nu in te stappen...

Hij krijgt dat zootje oude mannen ook niet aan het voetballen. Als hij slim was had hij nog een jaartje gewacht.
Ik denk dat het nu of nooit was. Als hij er niet was ingestapt, was de kans redelijk aanwezig geweest dat Xavi het zou gaan doen. En die heeft natuurlijk als 1 van de, zoniet de grootste clubheld aller tijden, ontzettend veel krediet binnen alle geledingen van de club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Koeman is erachter gekomen dat hij niet het eeuwige leven heeft. Zeker een baan als clubcoach kan erg zwaar zijn. Als dan je droomclub aanklopt. Als hij na Xavi nog coach moet worden, dan beginnen de jaren toch behoorlijk te tellen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Koeman is erachter gekomen dat hij niet het eeuwige leven heeft. Zeker een baan als clubcoach kan erg zwaar zijn. Als dan je droomclub aanklopt. Als hij na Xavi nog coach moet worden, dan beginnen de jaren toch behoorlijk te tellen.

Precies, zou zomaar kunnen dat dit z'n laatste kans was op z'n ultieme droombaan. Hij heeft niet voor niets die clausule op laten nemen. Hij heeft Barcelona al twee keer eerder afgezegd, dus logisch dat hij nu wel instapt. Kunnen mensen hem een verrader of een wegloper vinden, maar het is niet alsof het een geheim was dat hij deze stap altijd heeft geambieerd. En laten we eerlijk zijn: als Koeman over een paar jaar weer beschikbaar wordt dan is hij nog steeds de beste kandidaat als bondscoach, simpelweg omdat hij de beste en meest ervaren actieve Nederlandse trainer is. En dat gaat voorlopig ook niet veranderen.

Ik gun hem het allerbeste. Het wordt een loodzware klus, maar hij kan het sowieso niet minder doen dan nu bij Barcelona. Ik geef hem dus zeker wel een kans van slagen.
 

Mario

Well-known member
In het voorjaar zijn er verkiezingen voor het voorzitterschap bij Barcelona. De uitdager Font wil graag Xavi als coach. Mocht Fint die verkiezingen winnen, dan is dit hele avontuur weer snel klaar voor Koeman.
 

Deathprod

Active member
Deze namen en combo's komen het vaakste terug in de media. Alleen de laatste optie zie ik zelf niet zo zitten.

Van Gaal
Ten Cate/Gullit
Van Marwijk/Van Bommel
De Boer/Cocu
 

Makanaky

Well-known member
Het is nog wat vroeg voor Arne Slot, die zal nog wel veel op het veld willen staan en is ook meer trainer dan coach.
 

Mario

Well-known member
Deze namen en combo's komen het vaakste terug in de media. Alleen de laatste optie zie ik zelf niet zo zitten.

Van Gaal
Ten Cate/Gullit
Van Marwijk/Van Bommel
De Boer/Cocu

Gewoon van Gaal op het EK, en volgend jaar kan Koeman weer gewoon de kwalificatie voor Qatar 2022 doen.
 

Marinos

Well-known member
Hoewel ik zeker geen fan van F. de Boer ben heeft hij bij zijn eerste (half) jaar Ajax wel uitstekend gepresteerd met leuk voetbal en een team dat door zijn voorganger Jol gebouwd was. Wat dat betreft moet hij dit Oranje ook wel een krap jaartje aan de praat houden.

Anderzijds had hij toen nog niet de schijn tegen, na zijn vernieling van Ajax en mislukkingen bij 3 buitenlandse clubs staat hij er nu een stuk minder florissant voor.
 

De Groene Scout

Well-known member
Denk dat er in ieder geval een keer een trainer naar voren geschoven moet worden met een achtergrond bij het zaterdag-voetbal.
 

Joost

Well-known member
Ten Hag zegt nee op dit moment. Maar ‘volgend seizoen is volgend seizoen’ dus die zegt niet direct nee.

Van Gaal als tussenpaus en Ten hag daarna is geen slechte optie.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Deze namen en combo's komen het vaakste terug in de media. Alleen de laatste optie zie ik zelf niet zo zitten.

Van Gaal
Ten Cate/Gullit
Van Marwijk/Van Bommel
De Boer/Cocu
Ik juist Van Marwijk/Van Bommel niet. Bommel moet nog veel leren.

DeBoer /Cocu lijkt me wel een mooi duo voor de toekomst. Maar eerst 1 jaar Van Gaal tot het EK.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als het persé een Nederlander moet zijn, doe dan maar Ten Cate/Gullit, mits die eerste er volledig toegewijd in wil stappen.
 

Unregistere

Well-known member
Guus Hiddink wordt het in elk geval niet. Die heeft een aanbieding van Curaçao geaccepteerd en gaat met de nationale ploeg van dat land aan de slag.
 

Abubakari

Well-known member
Als het persé een Nederlander moet zijn, doe dan maar Ten Cate/Gullit, mits die eerste er volledig toegewijd in wil stappen.
Is Ten Cate nog trainer en wat heeft Gullit als trainer voor bijzonders gepresteerd?

Ik ga voor de optie van Mario en hoop dat Louis van Gaal zin heeft. Zien we na het EK wel weer verder.
 

JFK

Well-known member
Als het persé een Nederlander moet zijn, doe dan maar Ten Cate/Gullit, mits die eerste er volledig toegewijd in wil stappen.
Alsjeblieft geen Ten Cate.
Ik trek die vent echt niet met die stiekeme uitstraling van ‘m.
 
Bovenaan