Ik denk dat het nu of nooit was. Als hij er niet was ingestapt, was de kans redelijk aanwezig geweest dat Xavi het zou gaan doen. En die heeft natuurlijk als 1 van de, zoniet de grootste clubheld aller tijden, ontzettend veel krediet binnen alle geledingen van de club.Koeman is een oen om hier nu in te stappen...
Hij krijgt dat zootje oude mannen ook niet aan het voetballen. Als hij slim was had hij nog een jaartje gewacht.
Koeman is erachter gekomen dat hij niet het eeuwige leven heeft. Zeker een baan als clubcoach kan erg zwaar zijn. Als dan je droomclub aanklopt. Als hij na Xavi nog coach moet worden, dan beginnen de jaren toch behoorlijk te tellen.
Deze namen en combo's komen het vaakste terug in de media. Alleen de laatste optie zie ik zelf niet zo zitten.
Van Gaal
Ten Cate/Gullit
Van Marwijk/Van Bommel
De Boer/Cocu
Gewoon van Gaal op het EK, en volgend jaar kan Koeman weer gewoon de kwalificatie voor Qatar 2022 doen.
Ik juist Van Marwijk/Van Bommel niet. Bommel moet nog veel leren.Deze namen en combo's komen het vaakste terug in de media. Alleen de laatste optie zie ik zelf niet zo zitten.
Van Gaal
Ten Cate/Gullit
Van Marwijk/Van Bommel
De Boer/Cocu
Is Ten Cate nog trainer en wat heeft Gullit als trainer voor bijzonders gepresteerd?Als het persé een Nederlander moet zijn, doe dan maar Ten Cate/Gullit, mits die eerste er volledig toegewijd in wil stappen.
Alsjeblieft geen Ten Cate.Als het persé een Nederlander moet zijn, doe dan maar Ten Cate/Gullit, mits die eerste er volledig toegewijd in wil stappen.