gevegt
Well-known member
Je hebt wel gelijk, ik word hier omringt door allemaal gekkies.Aha, een van de 2 dorpsgekken dus
Je hebt wel gelijk, ik word hier omringt door allemaal gekkies.Aha, een van de 2 dorpsgekken dus
Misschien eens net als alle andere Twitter debielen je niet laten leiden door een filmpje van 25 seconden. Weet jij wat daarvoor gebeurd is? Als hij daarvoor op collega's is in gereden en probeert te ontspannen had hij de kogel wel mogen happen.
Misschien nog even een cursesje volgen in wanneer een situatie levensbedreigend is.
Ik vond het begrip waarschuwingsschot zeer hilarisch bij de beelden.Waarom moet je hier zo om lachen?
Haha ja tuurlijk, de beelden zijn geframed 🤣🤣Misschien eens net als alle andere Twitter debielen je niet laten leiden door een filmpje van 25 seconden. Weet jij wat daarvoor gebeurd is? Als hij daarvoor op collega's is in gereden en probeert te ontspannen had hij de kogel wel mogen happen.
Weet jij wat daarvoor gebeurd is?Haha ja tuurlijk, de beelden zijn geframed
Misschien een keer de beelden bekijken en zien dat er nooit een reden is om zo op mensen te schieten als er geen levensbedreigende situatie is.
Maar goed, boeren zijn terroristen dus lekker gericht schieten, allemaal prima
Duitsland en België zijn voor ons niet heel ver weg, en nog beter bier 👍
Dit is de druppel!!!
Wat is hier uiteindelijk uitgekomen?Agent vervolgd voor schieten op wegrijdende auto
Een politieagent die in februari in Duiven op een wegrijdende auto schoot en iemand raakte, wordt strafrechtelijk vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) vindt dat de agent zich niet aan de regels heeft gehouden en onterecht geweld heeft gebruikt.www.rtlnieuws.nl
Agent vervolgd wegens schieten op vluchtauto
In Maastricht vindt volgende week een reconstructie plaats van een schietpartij op 3 mei 2015. Daarbij schoot een politieagent op de Javastraat meermalen op een vluchtende auto.www.ad.nl
Ik vermoed dat dit vergelijkbare situaties gaan worden.
Die beelden heb ik niet gezien of zijn er niet, want niet altijd alles wordt gefilmd. Het wordt nu onderzocht en dat is prima. Maar dat al die wappies het zien als oorlogsverklaring is te gek woorden.Agent vervolgd voor schieten op wegrijdende auto
Een politieagent die in februari in Duiven op een wegrijdende auto schoot en iemand raakte, wordt strafrechtelijk vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) vindt dat de agent zich niet aan de regels heeft gehouden en onterecht geweld heeft gebruikt.www.rtlnieuws.nl
Agent vervolgd wegens schieten op vluchtauto
In Maastricht vindt volgende week een reconstructie plaats van een schietpartij op 3 mei 2015. Daarbij schoot een politieagent op de Javastraat meermalen op een vluchtende auto.www.ad.nl
Ik vermoed dat dit vergelijkbare situaties gaan worden.
Heb jij beelden gezien dat er wel ingereden is door boeren op agenten?
De enige beelden die beschikbaar zijn zijn deze, kun je natuurlijk wel vermoeden dat de agenten niet voor niets schieten maar aan vermoedens heb je meestal niet veel. Maar het zal een duidelijk onderzoek worden, nu al benieuwd naar de uitslag.
In Congo mag dat allang.Wat was er dreigend aan een situatie van een tractor die op 5 meter afstand tijd van een politieagent die daarvoor gericht moet schieten?
Of is de tractor de nieuwe audi a6 die ze niet meer in kunnen halen?
Benieuwd of er voortaan elke dag wel een paar mennekes worden doodgeschoten die vluchten na een overval want dat mag voortaan. Of zou het alleen gisteren mogen, tof land.
Oordeel je nu vanaf een filmpje met een beperkt beeld?Wat was er dreigend aan een situatie van een tractor die op 5 meter afstand tijd van een politieagent die daarvoor gericht moet schieten?
Of is de tractor de nieuwe audi a6 die ze niet meer in kunnen halen?
Benieuwd of er voortaan elke dag wel een paar mennekes worden doodgeschoten die vluchten na een overval want dat mag voortaan. Of zou het alleen gisteren mogen, tof land.