De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    20

De Groene Scout

Well-known member
Het Oosten ontvlucht vandaag. Zat om 5.00 uur al in de auto en de hele dag in Zuid Holland geweest.
Nergens last van ook niet op de terugweg. Meeste boeren zaten hier in de regio vandaag bij de distributiecentra en later even op de A1 richting Duitsland.
 

zwammy

Well-known member

6 jaar al aan de gang, maar het ligt aan de boeren. Altijd wel mooi om bij te lezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je over iets discussie kan hebben is het wel de grondprijs. De marktwaarde van landbouwgrond is niet hetzelfde als bouwrijpe grond bestemd voor woningbouw.
 

Maasveld

Well-known member

6 jaar al aan de gang, maar het ligt aan de boeren. Altijd wel mooi om bij te lezen.
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo begaan met subsidieslurpers?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Fregge

Well-known member
Als hij dankzij een standpunt tegen de overheid kan posten is hij voor dat standpunt
 

zwammy

Well-known member
Yo Fregge autistje, zou je niet voor mij willen spreken. Dat past ook niet binnen je autistisch spectrum maar dat terzijde.

Ik heb een hekel aan hypocriet gedrag Maasveld, van zowel boeren, politici en al de andere hypocriete mensen.

Als de boeren sjoemelen met subsidies moeten ze aangepakt worden, net als politici en toeslagen ouders. Maar graag het eerlijke verhaal, vind ik wel zo netjes.
 

De Wolf

Well-known member
Yo Fregge autistje, zou je niet voor mij willen spreken. Dat past ook niet binnen je autistisch spectrum maar dat terzijde.

Ik heb een hekel aan hypocriet gedrag Maasveld, van zowel boeren, politici en al de andere hypocriete mensen.

Als de boeren sjoemelen met subsidies moeten ze aangepakt worden, net als politici en toeslagen ouders. Maar graag het eerlijke verhaal, vind ik wel zo netjes.
De grote vraag is wat is het eerlijke verhaal?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo begaan met subsidieslurpers?

Zag op LinkedIn een mooie analyse over de lijn corona, Putin en de boerencrisis. Zelfs vegetarische pacifisten die doen in alle drie de oorlogen mee.
 

Batigoal

Well-known member
Yo Fregge autistje, zou je niet voor mij willen spreken. Dat past ook niet binnen je autistisch spectrum maar dat terzijde.

Ik heb een hekel aan hypocriet gedrag Maasveld, van zowel boeren, politici en al de andere hypocriete mensen.

Als de boeren sjoemelen met subsidies moeten ze aangepakt worden, net als politici en toeslagen ouders. Maar graag het eerlijke verhaal, vind ik wel zo netjes.
Deze demonstrant weet het eerlijke verhaal!

 
Bovenaan