Ja protesteren zonder mensen die er niks mee te maken hebben te dwarsliggenZe moeten wat he
Morgen gaan we met z'n allen op hun erf staan 👍Ja protesteren zonder mensen die er niks mee te maken hebben te dwarsliggen
Dat zou idd mooi zijn als al de demonstraties zo zijn dat mensen er geen last van hebben. Dus kozp niet langs de route van sinterklaas, Greenpeace niet op zee of bij centrales en boeren op een weiland.Ja protesteren zonder mensen die er niks mee te maken hebben te dwarsliggen
Normaal ben ik van de kromme vergelijkingen, maar Greenpeace en kozp blokkeerde geen mensen die naar hun werk moesten. Of (misschien wel erger) mensen die voor hun gezondheid ergens moesten zijn. Dat doen de boeren nu wel.Dat zou idd mooi zijn als al de demonstraties zo zijn dat mensen er geen last van hebben. Dus kozp niet langs de route van sinterklaas, Greenpeace niet op zee of bij centrales en boeren op een weiland.
Maar ja, dat haalt weinig uit.
Kijk, ik snap ook wel dat het vervelend is dat als je ergens naar toe gaat om plezier te hebben er een groep is met hun protesten (een deel van) dat plezier wegnemen, maar dat staat (in mijn ogen) niet in contrast met iemand die niet naar een ziekenhuisafspraak kunnen of hun werk omdat er mensen zijn die de weg blokkeren omdat zij het niet eens zijn met het beleid.Oh, dat las ik wel zo.
Excuus dan vanuit mijn kant 👍
Dat mag idd. Ik vind dat alles geoorloofd is in deze dus dan mogen er ook wegen geblokkeerd worden.