JFK
Well-known member
Ja kon je ook op wachten.In dat kader heeft BBB overigens een halve gare geïnstalleerd in het bestuur van de provincie Groningen. Was fan op Twitter van Marga Bult en Joost Niemoller.
Hij is overigens niet de enige.
Ja kon je ook op wachten.In dat kader heeft BBB overigens een halve gare geïnstalleerd in het bestuur van de provincie Groningen. Was fan op Twitter van Marga Bult en Joost Niemoller.
Deze?Of wat dachten we van die bolle vetklep in die scootmobiel?
Na de eerste beste vraag van Jaïr vloog die als een ninja uit dat karretje.
Die scootmobiel was trouwens versierd met allemaal vlaggetjes en tekstbordjes die je kan verwachten bij dat soort simpele zielen.
Nexit, weg met WEF, fvd, stop lockdown NOS fakenews en ga maar zo door.
Oh en voordat ik het vergeet:
Wybren van Haga is een walgelijke klootzak.
Haha, wat een figuur.Of wat dachten we van die bolle vetklep in die scootmobiel?
Na de eerste beste vraag van Jaïr vloog die als een ninja uit dat karretje.
Die scootmobiel was trouwens versierd met allemaal vlaggetjes en tekstbordjes die je kan verwachten bij dat soort simpele zielen.
Nexit, weg met WEF, fvd, stop lockdown NOS fakenews en ga maar zo door.
Oh en voordat ik het vergeet:
Wybren van Haga is een walgelijke klootzak.
Wybren en Ma Flodder kunnen het redelijk met elkaar vinden. Dus die halve gare in Groningen verbaasd mij niet.
Benieuwd wat voor een boer het is.Dat iemand in zo’n scootmobiel kan lopen is geen nieuws, maar zo opspringen zal de keuringsarts toch doen opkijken.
Benieuwd wat voor een boer het is.
Met een arm op zijn rug.Een lompe boer en PSV fan.
Misschien iets meer lezen dan een Telegraag kop?Het aantal megastallen is flink toegenomen. Ik dacht dat de piekbelasters uitgekocht zouden worden?
Het aantal megastallen is flink toegenomen. Ik dacht dat de piekbelasters uitgekocht zouden worden?