JFK
Well-known member
Hotel Van der ValkWaar ben je aan het zuipen?
Hotel Van der ValkWaar ben je aan het zuipen?
Als er een jeugdherberg is met een marxistisch regime, kun je hem daar gegarandeerd opzoeken.Waar ben je aan het zuipen?
🤣🤣🤣Als er een jeugdherberg is met een marxistisch regime, kun je hem daar gegarandeerd opzoeken.
Hotel Van der Valk
Nee mevrouw Hankie. Ik zit keurig Feyenoord te kijken met Hankie Jr.Zit je daar naar te kijken neppert
Jr heeft toch wel een beker bier en een aansteker bij de hand om naar het scherm gooien mag ik hopen?Nee mevrouw Hankie. Ik zit keurig Feyenoord te kijken met Hankie Jr.
Jr heeft toch wel een beker bier en een aansteker bij de hand om naar het scherm gooien mag ik hopen?
Van de tafeltennistafel.Netje gespannen voor de uitdaging.
Ja en een opblaasbanaan voor de wedstrijd nog wat cobra's afgestoken.Jr heeft toch wel een beker bier en een aansteker bij de hand om naar het scherm gooien mag ik hopen?
Goed bezig!Ja en een opblaasbanaan voor de wedstrijd nog wat cobra's afgestoken.
Geen spreekkoren?Ja en een opblaasbanaan voor de wedstrijd nog wat cobra's afgestoken.
Dat alle PSVers homo zijn?Geen spreekkoren?
Hankie Jr is een held!Dat alle PSVers homo zijn?
Maasveld is al helemaal laveloos.Komt er vandaag nog een minimeeting met JFK en Maasveld?
Zo ken ik je weer!Maasveld is al helemaal laveloos.