En bouw krijgt geen uitzondering.
Ik ben benieuwd naar de implicaties. Mijn huis is net omgeslagen in de binnenwerkzaamheden. Maar goed, de bouwbusjes stoten wel uit.
En bouw krijgt geen uitzondering.
Hier kan hij in ieder geval geen oudjes vermoorden, dat scheelt wel weer wat.Onbegrijpelijk dat je de grootste kluns een van de belangrijkste dossiers geeft.
Hier kan hij in ieder geval geen oudjes vermoorden, dat scheelt wel weer wat.
Zou er een minister zijn die wel die problemen kan oplossen?Hugo de Jonge was dus effectiever met de woningscrisis oplossen als minister van Zorg.
FDF kondigt grote demonstratie aan op 11 maart in Den Haag.
Ik hoop meer op een sit in actie bij Greenpeace binnen.Gaan ze ook de snelweg bezetten?
Wordt gezellig dan daar... Ik hoop dat ze ook op de A12 gaan staan.. Volgens XR mag je snelwegen bezetten, dus ik denk dat zij dat ook helemaal goed vinden dat de FDF daar bij komt te staan.FDF kondigt grote demonstratie aan op 11 maart in Den Haag.
Dat zal zonder XR zijn. 11 maart is op zaterdag, de klimaatgekkies demonstreren natuurlijk alleen op werkdagen.Gaan ze ook de snelweg bezetten?
Wie staan er op het Malieveld dan?Malieveld is al bezet. Andere boeren hebben nog geen zin. Ma Flodder weet ook nog niet of ze komt. Geertje en Wybren zijn natuurlijk wel van de partij.
City Pier City loop.Wie staan er op het Malieveld dan?