JMD
Well-known member
Ja, dat is idd een beter woord dan truc.Gewoon tactiek
Ja, dat is idd een beter woord dan truc.Gewoon tactiek
Liegen, zo probeert 'ie zich eruit te lullen.Wel leuk om te kijken hoe die hier weer gaat lopen uitlullen. Het idee ook dat die boeren nog steeds maar boertjes zijn die je met je Mavo wel even de les kunt lezen.
Eigenlijk zou een kabinet bestaande uit 29 personen zo’n proces toch zelf kunnen draaien om tot afgewogen beleid te komen? Heb persoonlijk niet het idee dat Remkes tot hele schokkende inzichten is gekomen die je niet zelf had kunnen bedenken als kabinet.Ik heb het hele rapport gelezen. Zeer interessant en heel goed leesbaar. Typisch Remkes. Plaatst alles ook in breder perspectief.
En nota bene de man die in 2019 zei dat de boeren maar uitgekocht moesten worden...
Echt ongelooflijke keuze
Wat is het nu?Jep. Ook zijn opmerkingen over de kloof tussen platteland en randstad zijn natuurlijk zeer waar. Mooi dat een politiek zwaargewicht dat nu ook eens zegt. Nu maar hopen dat het kabinet luistert naar Remkes, die aangeeft dat het kabinet het land in moet om te luisteren naar wat er leeft… maar denk dat dat met jetten, kaag en Rutte niet gaat lukken…
Tsja, oude quotes ophalen kunnen we allemaal…Wat is het nu?
Eigenlijk zou een kabinet bestaande uit 29 personen zo’n proces toch zelf kunnen draaien om tot afgewogen beleid te komen? Heb persoonlijk niet het idee dat Remkes tot hele schokkende inzichten is gekomen die je niet zelf had kunnen bedenken als kabinet.
Van "echt ongelofelijke keuze" naar "politiek zwaargewicht waar het kabinet naar moet luisteren" is nogal een draai.Tsja, oude quotes ophalen kunnen we allemaal…
Maar ik had toch al aangegeven dat Remkes dit goed gedaan heeft? Maar wil het voor jou nog wel herhalen hoor: Remkes heeft goed werk geleverd (en dat had ik idd niet verwacht)