Ik hoor op het journaal dat een boer veroordeeld is voor 80 jaar werkstraf voor het dumpen van afval 😳
Zeker weer zo’n D66 rechter met zo’n halfbakken straf.
Ik hoor op het journaal dat een boer veroordeeld is voor 80 jaar werkstraf voor het dumpen van afval 😳
Die zitten inderdaad bij de BozeBoerenBewegingIk denk dat het cda de boeren al kwijt zijn.
Volgens mij in de laatste peilingen op rond de 4 zetels voor het CDA, zelfs minder dan bv de CU. Die laatste is overigens de enige coalitiepartij die niet op flink verlies staat in de peilingenGewoon de aftrap van de verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten. Ik volg de peilingen niet zo, maar ik kan mij voorstellen dat het CDA er niet gek veel beter voorstaat dan de PvdA.
Als het CDA geen denk of bij1 wil worden denk ik wel.
Neem aan dat de boel dan gaat klappen.
Dat kan ook ja. Die truc hebben ze vaker toegepast, o.a. bij diverse coronamaatregelen... Maar daar werd dat dan binnen 3-4 dagen het resultaat bekend, dit stikstofdossier speelt nu al een maand of 4 een heeft tot heel veel onrust geleid. Lijkt me toch ook niet de bedoeling...Of dit was waar de coalitie initieel op had ingezet. Hoog inzetten en dan komt dit compromis er uit rollen.
Truc?Dat kan ook ja. Die truc hebben ze vaker toegepast, o.a. bij diverse coronamaatregelen... Maar daar werd dat dan binnen 3-4 dagen het resultaat bekend, dit stikstofdossier speelt nu al een maand of 4 een heeft tot heel veel onrust geleid. Lijkt me toch ook niet de bedoeling...