De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    19

De Wolf

Well-known member
Als ze nog wat gaan husselen met de banen, dan rolt er een Russische vlag uit. Ook een mooie landbouw bestemming.

Een deel van de boeren zit dan ook dichterbij hun afzetmarkt.
Stuur daar dat gajes maar heen wat aan bedreigingen doen. Die lui zijn toch al pro Poetin.
 

Abubakari

Well-known member
Jep, even alles bijlezen weer. Prima stad trouwens, ben je er nog?
Ja, nog even. Gaan zo weg. Geen meeting bij Dukla dus. 🫤

Maar inderdaad, prachtige stad. Was hier 30 jaar terug ook, toen was Karels Brug wel 100 keer leuker en levendiger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk dat dat soort steden niet per se ten goede veranderen. Het toerisme wordt steeds heviger in veel steden, dan de authenticiteit wel wat kapot gaat. Toch ook maar eens Praag voor een vierde keer bezoeken.
 

Abubakari

Well-known member
Dan nog is het raar dat alle kraampjes en artiesten verdwenen zijn, zitten nu voornamelijk karikatuur tekenaars en verkopers van steentjes en kettingen.

Maar voor de rest klopt het inderdaad, Praag was in 1991 nog redelijk onontdekt, halve liter bier voor 25 ct en elke dag 3 keer uit eten voor een paar gulden per keer is wel voorbij.😀
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laatste keer dat ik er was kon je buiten het centrum nog wel voor een euro een halve liter krijgen. Zal nu ook niet meer kunnen. Jaren 90 lijkt mij een reuze fascinerende tijd om dat soort steden te bezoeken. In die tijd nooit oostenlijker geweest dan Oost-Berlijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit topic kan dicht het is allemaal de schuld van de romeo's.

Ik las het. Hebben allemaal vuil om de snelweg gedumpt en hebben ingehuurde bedrijven bedreigd. Verder gebeuren er wel vaker ongelukkig op snelwegen, dus dat is niet per se veroorzaakt door het afval op de snelwegen.
 

zwammy

Well-known member
Ja, nog even. Gaan zo weg. Geen meeting bij Dukla dus. 🫤

Maar inderdaad, prachtige stad. Was hier 30 jaar terug ook, toen was Karels Brug wel 100 keer leuker en levendiger.
Oh die brug lopen we zo heen inderdaad. Maar het bier riep dus nu op het terras. Gisteren 100 euro kwijt met 2 man, dus de prijzen zijn nog steeds prima.

Nooit geweest maar een uur vliegen van Eindhoven met zon vrouwen en zo'n prijzen gaat dit wel een half jaarlijks tripje worden. Van Joost geleerd dat ze hier wel 10 clubs hebben dus slecht voetbal erbij ga ik Breda ook niet teveel missen 🙂
 

zwammy

Well-known member
Stadion willen we nog doen, als je een linkje van dat tenniseiland stuurt kunnen we dat ook wel eens doen
 

gevegt

Well-known member
Oh die brug lopen we zo heen inderdaad. Maar het bier riep dus nu op het terras. Gisteren 100 euro kwijt met 2 man, dus de prijzen zijn nog steeds prima.

Nooit geweest maar een uur vliegen van Eindhoven met zon vrouwen en zo'n prijzen gaat dit wel een half jaarlijks tripje worden. Van Joost geleerd dat ze hier wel 10 clubs hebben dus slecht voetbal erbij ga ik Breda ook niet teveel missen 🙂
Het bier kost dus maar een euro?
 

zwammy

Well-known member
Ben benieuwd. Zondag nog 2 wedstrijden en misschien morgen nog een bekerwedstrijd dus hebben nog wel tijd.
 
Bovenaan