Niet dan?Terrorisme nog wel 😅
De snelste manier om je steun om zeep te helpen en ervoor te zorgen dat niemand je meer serieus neemt.
Criminelen zijn het, met hun asbestdumpingen en brandstichtingen.
Het wachten is op nog meer ongelukken op de snelweg.De snelste manier om je steun om zeep te helpen en ervoor te zorgen dat niemand je meer serieus neemt.
Criminelen zijn het, met hun asbestdumpingen en brandstichtingen.
Het schijnt nog geen 5% te zijn.Dit is gewoon tuig. Ik mag hopen dat er ook normale boeren zijn in dit land, anders is het wel heel triest gesteld met deze ooit zo sympathieke sector.
Niet dan?
Dat met die trekker hebben ze al gedaan in Groningen en Den Haag.Mwah, zolang ze niet met een trekker over kerstmarkten rijden of theaters leegschieten zou ik het niet onder terrorisme schalen. Dom zeker, maar terrorisme is wel een andere gradatie.
Terrorisme is veel breder dan je denkt.Mwah, zolang ze niet met een trekker over kerstmarkten rijden of theaters leegschieten zou ik het niet onder terrorisme schalen. Dom zeker, maar terrorisme is wel een andere gradatie.
Ik denk al jaren aan al die idioten die Rutte in het zadel houden.Ik denk aan respectabele burgers die te grazen zijn genomen door de overheid met de toeslagenaffaire en met de aardbevingcompensatie. Over terreur gesproken...
NEXIT NU!!!!!Volgens het EU-recht zijn terroristische misdrijven daden die worden gepleegd met als doel: een bevolking ernstig angst aan te jagen. de overheid of een internationale organisatie op onrechtmatige wijze te dwingen een handeling te verrichten of na te laten.