Gisteren werd dus niets met hardlopen. Acht uur lang keihard bier zuipen en de volgende dag hardlopen werkt dus niet. Ik ben kennelijk ook niets meer gewend. Vanmorgen op tijd opgestaan pasta erin en daarna gaan hardlopen. Ik wilde eigenlijk het snelle programma doen van 4:07 min/km om nog een stukje de Tafel van Kees te kijken. Na 1,5 km voelde ik echter dat mijn benen geen zin erin hadden. Toen overgeschakeld naar 4:51 min/km gedurende 75 minuten. Uiteindelijk dat 10 EM volgehouden. Inclusief in en uitlopen toch een halve marathon gelopen. Gezien ik dinsdag en donderdag al op tempo heb gelopen is deze training wellicht ook beter. Wel prachtig het Amsterdamse Bos in de herfst. Het is goed dat ik inmiddels aardig weet waar het pad ongeveer loopt, want op sommige plekken was het echt een zee met bladeren. Wel een stuk zwaarder lopen dan in de zomer. Misschien vanavond nog een rondje van het snelle programma, maar ik vermoed van niet.
Ik dacht tijdens het uitlopen Pascallovic in een heel lelijk shirt te spotten, maar dat was de 5 km van Olympisch Stadionloop en ik zie hierboven dat hij de 10 km ging doen. Kennelijk niet goed gekeken.