De Bewegers

?

?uti

Guest
Vandaag klimmen en afdalen.

Het ging best lekker en het was gelukkig nog niet erg druk op de route.

ek42ZTU1.png
 
?

?uti

Guest
Zeker, kom er te weinig. Maar het ligt ook niet om de hoek natuurlijk.
 
?

?uti

Guest
Nieuwe fietskleding sets besteld voor de aankomende zomer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik moet nieuwe wielrenschoenen hebben, iemand een tip of zal ik morgen gewoon maar even gaan kijken bij de Decathlon?
 

Kevah

New member
Ik moest vandaag weer naar de fysio en ben voor mezelf een anderhalf uur eerder gegaan om zo wat extra te trainen. Zo heb ik ook mijn boven lichaam getraind in plaats van alleen mijn benen. Morgen maar even kijken wat ik ga trainen. Ik denk buik en rug en dit aanvullen met de spiergroepen waar ik na vandaag nog niks van voel.
 
?

?uti

Guest
Ik moet nieuwe wielrenschoenen hebben, iemand een tip of zal ik morgen gewoon maar even gaan kijken bij de Decathlon?


Schoeisel is persoonlijk want iedere voet is anders, dus gewoon even gaan kijken wat goed bij je voeten past. Eventueel het spul even testen in de winkel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Žuti;854 zei:
Schoeisel is persoonlijk want iedere voet is anders, dus gewoon even gaan kijken wat goed bij je voeten past. Eventueel het spul even testen in de winkel.

Dat idee had ik al ja, zit nu in Utrecht en mijn vergadering ging een stuk sneller dan gedacht dus ik stap straks bij de Arena ff uit om naar binnen te lopen bij de Decathlon.
Hoop dat ze daar ?berhaupt wielrenschoenen hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Pff, aanbod was erg mager, had op een gegeven moment van die hippe witte dingen aan maar dat vond ik net ff te veel van het goed.

Die in die link hebben ook niet meer op voorraad.
 

Jozsef

New member
Mooi stukje Nederland is dat, Rozendaal en de Postbank.

Het is "Posbank". NP Veluwezoom blijft voor mij 't mooiste stukje Nederland, zeker om te biken.

Zeker, kom er te weinig. Maar het ligt ook niet om de hoek natuurlijk.

Voor mij exact een uur rijden. Parkeren bij afslag Schaarsbergen (A50), voor jou ook ideaal.
Je bent dus al volop aan het trainen voor de jaarlijkse DVK Classic zie ik? :eek:
 

Jozsef

New member
Vrijdag een vrije dag opgenomen, gelijk ervan geprofiteerd. Twee rondjes MTB Zeist:

2d0ic09.jpg
 
Laatst bewerkt:

Kevah

New member
Deze week begonnen met mijn leven om te gooien, direct resultaat. 2 kilo eraf, ik weet dat het vooral vocht is. Alleen dat moet er ook af in het begin :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
In welke zin leven omgooien? Meer bewegen, gezonder eten, stoppen met dingen? Wat is de beginstand en wat is het doel?
 

Kevah

New member
Dat alles inderdaad.
stoppen heeft vooral op het Mentale vlak te maken. Positiever worden, minder onzeker, meer genieten van de kleine dingen.

Een specifiek doel heb ik niet voor ogen. Gewoon gezonder en gelukkiger zijn, met natuurlijk een beter lichaam. 20 kilo eraf zou mooi zijn, maar bijvoorbeeld 5 kilo erbij en een six-pack vind ik ook niet erg. Nee het gaat nu even niet over bier ofzo.
 
?

?uti

Guest
Het is "Posbank". NP Veluwezoom blijft voor mij 't mooiste stukje Nederland, zeker om te biken.



Voor mij exact een uur rijden. Parkeren bij afslag Schaarsbergen (A50), voor jou ook ideaal.
Je bent dus al volop aan het trainen voor de jaarlijkse DVK Classic zie ik? :eek:

Ik stond met de auto in Rheden op het Veluwetransferium, een paar minuutjes loopafstand van Paviljoen de Posbank. Maar inderdaad druk in training, ik ga voor een etappe overwinning dit jaar.
 
Bovenaan