Wel een straf tempo hoor, klasse. Als je dat van de zomer maar uit je hoofd last.
Word je straks gelapt.
Wel een straf tempo hoor, klasse. Als je dat van de zomer maar uit je hoofd last.
Veel plezier Zūti. Heb je die tocht al eens eerder gereden? Ik hoop dat het weer meezit en dat de wind gunstig is.
Žuti;9449 zei:Het gaat de eerste keer worden, hij stond al 3 jaar op de planning maar voorgaande jaren was ik steeds te laat voor het inschrijven, dit jaar ook, maar via het vraag en aanbod systeem van de elfstedenorganisatie heb ik een startbewijs over kunnen nemen van iemand.
Nu inderdaad hopen op goed weer en overwegend gunstige wind. Streven is om net binnen 9 uren de finish te halen. Dat zal nog lastig genoeg worden.
Pff, 235 km. Eind van de maand doe ik de 135 bij Limburgs mooiste. Komt nog 2 keer 10 bij van het huisje waar we zitten naar start en finish maar 155 vind ik wel ff prima.
Aan de andere kant zitten er wel bijna 1600 hoogtemeters in dus dat maakt het er ook niet makkelijker op.
Dat zijn wel hele andere omstandigheden. Het tochtige, maar aardig vlakke Friesland of het heuvelachtige Limburg. Hoe lang doe je daar dan ongeveer over?
Pff, 235 km. Eind van de maand doe ik de 135 bij Limburgs mooiste. Komt nog 2 keer 10 bij van het huisje waar we zitten naar start en finish maar 155 vind ik wel ff prima.
Aan de andere kant zitten er wel bijna 1600 hoogtemeters in dus dat maakt het er ook niet makkelijker op.
Dat zou wel heel netjes zijn. In welke groep start je? Ik heb de tocht inmiddels 7 keer gefietst. 4 keer met wat training in de benen, 1 keer met veel te weinig en 2 keer met alleen banden oppompen en ketting testen. Die eerste 4 keren had ik er zelf wel meer plezier van, omdat het toen makkelijker ging.
Vergeet ook vooral niet van de sfeer te genieten. Het blijft een bijzonder evenement, met overal veel gezelligheid, muziek etc.
Wij deden er zelf altijd wat langer over, omdat we nogal wat kennissen langs de route hadden wonen. Koffie en gebak in Dokkum, Macaroni en soep in Bolsward, later nog een stop in Gaasterland, bij Oudemirdum.
Žuti;9896 zei:Volgens mij groep 18, dat is rond 07.15 uur starten......niet heel vroeg dus. Ruim 2 uur later dan de eerste mensen, zoveel mensen voor je op de route zal het tempo ook niet echt ten goede komen vrees ik.
Hoeveel mensen doen er aan mee dan? Bij LM was ik daar ook bang voor, de drukte, maar ondanks 18000 man heb ik hele stukken gefietst waar je gewoon de hele weg voor jezelf had.
Žuti;9937 zei:Volgens mij 15.000.
Ok, dan zal het met drukte toch wel meevallen als er stapsgewijs gestart wordt? Of heb je dan bij rustpunten dat er geen doorkomen aan is?
Max, komende woensdag Alkmaar City Run, 10 km.
Ja klopt. Ik hoop m binnen 50 minuten te lopen.