De Bewegers

De Groene Scout

Well-known member
Marathons of mega-fietstochten is toch echt iets te veel van het goede voor mij.
Maar ik ben sinds enkele weken wel weer 1x per week aan het sporten (na een passief sport-leven van 20 jaar)
Ik zit bij een oude mannen-trim-clubje. 5 kwartier sporten in een gymzaal met een groep mannen tussen de 45 en 75 jaar oud.
Eerste half uur is variabel (soms oefeningen, voetbal, volleybal, hockey), daarna altijd 3 sets volleyballen.
Bevalt me prima, net als het uurtje afpilsen. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Netjes. Ik heb de fake great wall gewoon belopen, maar die marathon zie ik mijzelf niet doen. Is geen hardlopen meer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat geldt dan zeker alleen voor de ritten die je vanaf nu maakt want de oude kan ik allemaal nog zien.

Maar idd wel kloten als dat echt zo is, vind het zelf altijd wel leuk om te kijken waar je evt PR's hebt gereden. Helemaal om te vergelijken met vrienden.
 

Joost

Well-known member
Dat geldt dan zeker alleen voor de ritten die je vanaf nu maakt want de oude kan ik allemaal nog zien.

Maar idd wel kloten als dat echt zo is, vind het zelf altijd wel leuk om te kijken waar je evt PR's hebt gereden. Helemaal om te vergelijken met vrienden.

Vanaf nieuwe ritten inderdaad. Ik ga vanavond testen of het allemaal is doorgevoerd.

Ik vind het vooral heel jammer dat ze alles achter 1 betaalmuur gezet hebben, ik zou best een euro of 2 willen betalen voor alleen de segmenten maar ik hoef niet direct een abonnement voor de routes.
 

Maasveld

Well-known member
Je krijgt de segmenten nog wel te zien, maar je kunt niet meer vergelijken (met eerdere pogingen en met anderen).
 

Eef de Kip

Well-known member
hmm, wel jammer, zal is kijken wat het kost. Ben dit jaar wel wat fanatieker gaan fietsen dus vind het wel leuk om te zien welke stukken je jezelf verbetert. Hele vriendengroep fietst ook steeds fanatieker dus het wordt wel steeds meer een dingetje om te kijken wie welk segment het snelste fietst.
 
Bovenaan