Goed bezig Jozsef.
Goed gedaan! Ik vond het qua weersomstandigheden bijna ideaal, al liep ik toch lang-lang.Zo, dat was de Bruggenloop. Goed tempo gelopen, zowaar een dik PR van 1.23.07. Drie minuten eraf dus. Eerste 2 blokken van 5 km in 27.35 en 27.36 weer akelig vlak, derde blok was zwaarder in 27.56.
Dan viel wel tegen, dat ik 't tempo niet kon volhouden. Ergens wel logisch, ik liep natuurlijk dik onder m'n PR. Toch zeker niet ontevreden, na de wedstrijd ook weer snel hersteld ondanks het kapotgaan.
Ook leuk: Vlak voor de start een enthousiaste speaker die de ruststand doorgeeft van AZ - Feyenoord. Dat werd door veel lopers gewaardeerd. :duim:
Thanks! Vorig jaar mocht ik niet sporten na een operatie...Aardig vlak gelopen zie ik aan de hand van de drie blokjes van vijf kilometer. Erg knap. Mooie tijd ook. Met de weersomstandigheden van het jaar ervoor was je wellicht onder die 1.15 gebleven. Die vond ik namelijk wel substantieel beter. Knap dat je aan de marathon gaat beginnen. Je eerste begrijp ik? Hopelijk dat het dit jaar niet opeens heel warm is met de marathon van Rotterdam. Al enig idee wat je richttijd gaat worden?
Ik ben weer langzaam aan het opbouwen. Nog altijd last van mijn slepende achillespeesblessure, al zit het nu meer in de hiel. Ik heb weer shockwave met fysio gehad, gaat nu weer wat beter. Zojuist 40 minuten met 4x7 rustig tempo en 4x3 wandelen. Hopelijk blijft de reactie een paar uur na het sporten nu eens weg en ben ik op tijd fit voor de Venloop in maart.