Op welke tijd ga je weg? Ik doe dit jaar ook weer mee. Vorig jaar kon niet door 2 maanden gedwongen rust na een operatie.Gruwelijk. En wel mooi natuurlijk, een paar jaar terug liep je amper meer.
Nu het weer langzaam slechter wordt ga ik me maar eens langzaam voorbereiden op de Bruggenloop. Ik ga voor een dik PR.
Een tandvleestransplantatie. Dan schrapen ze vlees weg uit je gehemelte en dat naaien ze (in mijn geval dan) vast bij je ondertanden. Omdat het nog al kleine bloedvaatjes zijn mag je je dan 2 maanden niet inspannen vanwege stijgende bloeddruk (eigenlijk verbaast het me dat ik wel mocht autorijden). De eerste twee weken mocht ik alleen vloeibaar eten, sindsdien heb ik ook geen soep meer aangeraakt. En ook niet praten, dat was nog het lastigst.Welkom terug! Wat voor een operatie heb je gehad?
Ik heb afgelopen weekend een HM gelopen op een tempo dat hoger lag dan tijdens mijn snelste 15 km ooit. Dus ik ga wel weg op een PR.Voor mij dit jaar geen PR. Ik zit nog steeds niet echt terug in een normaal trainingsritme. Bruggenloop wordt gewoon lekker lopen en genieten.
Een tandvleestransplantatie. Dan schrapen ze vlees weg uit je gehemelte en dat naaien ze (in mijn geval dan) vast bij je ondertanden. Omdat het nog al kleine bloedvaatjes zijn mag je je dan 2 maanden niet inspannen vanwege stijgende bloeddruk (eigenlijk verbaast het me dat ik wel mocht autorijden). De eerste twee weken mocht ik alleen vloeibaar eten, sindsdien heb ik ook geen soep meer aangeraakt. En ook niet praten, dat was nog het lastigst.
Ik heb afgelopen weekend een HM gelopen op een tempo dat hoger lag dan tijdens mijn snelste 15 km ooit. Dus ik ga wel weg op een PR.
Ik was al bang dat je naar een tijd ging vragen. Ik ben een vrij ongetalenteerde hardloper met een beroerde motoriek. Ik hoop in de buurt van 1:15/1:16 te komen. Tijdens de HM kwam ik door in 1:17, als dat 15 km-punt goed lag althans.Oef dat is nogal ingrijpende operatie.
Klinkt voor jou iig veelbelovend. Al een tijd in gedachte die je gaat aanvallen?
Ik was al bang dat je naar een tijd ging vragen. Ik ben een vrij ongetalenteerde hardloper met een beroerde motoriek. Ik hoop in de buurt van 1:15/1:16 te komen. Tijdens de HM kwam ik door in 1:17, als dat 15 km-punt goed lag althans.
Op welke tijd ga je weg? Ik doe dit jaar ook weer mee. Vorig jaar kon niet door 2 maanden gedwongen rust na een operatie.
Zeker! Het wordt mijn vierde editie na 2012, 2013 en 2014. Ik start in het vak 1:15-1:20. Eindtijd zal vooral afhangen van de hoeveelheid wind.Allereerst goed om je weer te zien hier. :duim:
Bruggenloop blijft een leuk evenement. Succes!
En de luchtdruk in de banden van je rollator.Zeker! Het wordt mijn vierde editie na 2012, 2013 en 2014. Ik start in het vak 1:15-1:20. Eindtijd zal vooral afhangen van de hoeveelheid wind.
:duim:En de luchtdruk in de banden van je rollator.