De Bewegers
Vandaag maar weer even nieuwe schoenen gekocht in Zaandam bij mijn vaste adresje. Tegenwoordig ben ik merkvast waar ik vroeger altijd het advies opvolgde. Een opvolger van mijn oude model Brooks. Ik kwam er twee weken geleden achter dat mijn schoenen toch wel aardig versleten waren. Ik zal er toch wel 1,5 tot 2 jaar mee gelopen hebben. Sinds mei daarnaast echt wel behoorlijk wat kilometers gemaakt. Misschien dat dit mede de problemen met mijn kuiten heeft veroorzaakt. In ieder geval ruim op tijd nieuwe schoenen voor de Zevenheuvelenloop en de Bruggenloop.
Daarna nog even wezen kijken bij de Dam tot Damloop by Night. 5 EM was die. Sowieso woont mijn familie in Zaandam, dus mijn oom, nichtje en haar vriend deden mee. Verder liep mijn vader en nog een aantal lopers die ik ken. Gezellig met mijn moeder en tante langs de kant gestaan. Verder nog wat kennissen van mijn ouders gezien en gesproken. Gezellige loop en als je niet te ver achterin start, dan valt de drukte wel mee. Misschien dat ik volgende jaar ook mee doe.